Gezocht andre (1994)
Citaat van Demo op 9 augustus 2019, 14:358 minuten geleden zei ShadowMaster:heb ik al geprobeerd alleen maar roemeens en engels subs zag ik
Ah oke jammer ik heb ook overal voor je online gezocht en kan hem niet vinden misschien weten een van de anderen leden van duken waar je de sub kan vinden heb zelf echt geen idee
8 minuten geleden zei ShadowMaster:heb ik al geprobeerd alleen maar roemeens en engels subs zag ik
Ah oke jammer ik heb ook overal voor je online gezocht en kan hem niet vinden misschien weten een van de anderen leden van duken waar je de sub kan vinden heb zelf echt geen idee
Citaat van ShadowMaster op 9 augustus 2019, 19:36erg bedankt @IsmailAntar voor je tijd en moeite 😉
erg bedankt @IsmailAntar voor je tijd en moeite 😉
Citaat van Duken op 10 augustus 2019, 14:40Fijne hulp heb je geboden @IsmailAntar
Fijne hulp heb je geboden @IsmailAntar
Citaat van driepinter op 13 januari 2022, 14:29Heb hier de VHS liggen en mijn vriendin vroeg of ik hem op DVD wou zetten. Videograbbergekocht en videorecorder aangesloten op PC, maar krijg alleen maar geluid en geen beeld.....
Geen idee of het aan de videopband ligt (die al zo'n 25 jaar oud moet zijn), of aan de videograbber....
Mocht ik hem aan de praat krijgen upload ik hem wel, maar mocht jij een downloadbare versie inmiddels weten te vinden hoor ik het graag. Gaat toch wat sneller .
1 minuut geleden zei driepinter:Heb hier de VHS liggen en mijn vriendin vroeg of ik hem op DVD wou zetten. Videograbbergekocht en videorecorder aangesloten op PC, maar krijg alleen maar geluid en geen beeld.....
Geen idee of het aan de videopband ligt (die al zo'n 25 jaar oud moet zijn), of aan de videograbber....
Mocht ik hem aan de praat krijgen upload ik hem wel, maar mocht jij een downloadbare versie inmiddels weten te vinden hoor ik het graag. Gaat toch wat sneller .
is trouwens Nederlands gesproken, geen ondertiteling
Heb hier de VHS liggen en mijn vriendin vroeg of ik hem op DVD wou zetten. Videograbbergekocht en videorecorder aangesloten op PC, maar krijg alleen maar geluid en geen beeld.....
1 minuut geleden zei driepinter:Heb hier de VHS liggen en mijn vriendin vroeg of ik hem op DVD wou zetten. Videograbbergekocht en videorecorder aangesloten op PC, maar krijg alleen maar geluid en geen beeld.....
Citaat van Demo op 13 januari 2022, 15:2553 minuten geleden zei driepinter:Heb hier de VHS liggen en mijn vriendin vroeg of ik hem op DVD wou zetten. Videograbbergekocht en videorecorder aangesloten op PC, maar krijg alleen maar geluid en geen beeld.....
Wow beste @driepinter, u begrijpt toch hopelijk wel dat u hier reageert op een vraag die gesteld is op 8 Augustus 2019 en dat u tevens aanbiedt eventueel illegaal content te gaan uploaden.
53 minuten geleden zei driepinter:Heb hier de VHS liggen en mijn vriendin vroeg of ik hem op DVD wou zetten. Videograbbergekocht en videorecorder aangesloten op PC, maar krijg alleen maar geluid en geen beeld.....
Wow beste @driepinter, u begrijpt toch hopelijk wel dat u hier reageert op een vraag die gesteld is op 8 Augustus 2019 en dat u tevens aanbiedt eventueel illegaal content te gaan uploaden.
Citaat van Anka Stokkers op 28 september 2022, 18:14Op 13-1-2022 om 15:29 zei driepinter:Heb hier de VHS liggen en mijn vriendin vroeg of ik hem op DVD wou zetten. Videograbbergekocht en videorecorder aangesloten op PC, maar krijg alleen maar geluid en geen beeld.....
Hoi,
Ik zoek met spoed deze film op dvd of download. Zou je hem met mij willen delen?
Groet anka Stokkers stokkersanka@gmail.com
Op 8-8-2019 om 00:29 zei ShadowMaster:
Op 13-1-2022 om 15:29 zei driepinter:Heb hier de VHS liggen en mijn vriendin vroeg of ik hem op DVD wou zetten. Videograbbergekocht en videorecorder aangesloten op PC, maar krijg alleen maar geluid en geen beeld.....
Hoi,
Ik zoek met spoed deze film op dvd of download. Zou je hem met mij willen delen?
Groet anka Stokkers stokkersanka@gmail.com
Op 8-8-2019 om 00:29 zei ShadowMaster: