Gelukkig nieuwjaar topic
Citaat van Duken op 1 januari 2019, 10:4311 uur geleden zei downloadfreak:Beste wensen voor 2019 allemaal!!!
Je hebt de award verdient binnen
11 uur geleden zei downloadfreak:Beste wensen voor 2019 allemaal!!!
Je hebt de award verdient binnen
Citaat van William op 30 december 2019, 20:35Het vuurwerk staat hier al klaar voor morgen. Kan niet wachten.
Ik wens iedereen alvast een goed uiteinde en de beste wensen voor 2020.
Het vuurwerk staat hier al klaar voor morgen. Kan niet wachten.
Citaat van Duken op 30 december 2019, 21:2447 minuten geleden zei Monkie:Het vuurwerk staat hier al klaar voor morgen. Kan niet wachten.
Ik ook.... Ook nog vuurwerk over van vorig jaar en nu weer van dat Chinese spul gehaald. Rotjes en potjes. Mijn zoontje van 10 vind het ook geweldig. Allemaal klein leuk klier spul. Dus morgen weer afsteken 🎇🎆
47 minuten geleden zei Monkie:Het vuurwerk staat hier al klaar voor morgen. Kan niet wachten.
Ik ook.... Ook nog vuurwerk over van vorig jaar en nu weer van dat Chinese spul gehaald. Rotjes en potjes. Mijn zoontje van 10 vind het ook geweldig. Allemaal klein leuk klier spul. Dus morgen weer afsteken 🎇🎆
Citaat van Duken op 31 december 2019, 22:09Jullie ook allemaal Alvast! Een goed en gezond 2020 en dat alle download wensen mogen uitkomen
![]()
Jullie ook allemaal Alvast! Een goed en gezond 2020 en dat alle download wensen mogen uitkomen
Citaat van Duken op 1 januari 2020, 00:391 uur geleden zei Drifter:Prachtig!!! Zelfs met een mooi logo! 100 procent de winnaar van eerste post 2020
1 uur geleden zei Drifter:
Prachtig!!! Zelfs met een mooi logo! 100 procent de winnaar van eerste post 2020