za. mei 17th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Gebruik jij al een ongecensureerde DNS?

VorigePage 2 of 2

VPN heb ik al door jullie aanbevelingen (PIA). Intussen heeft zich de downloadsnelheid weer gestabiliseerd. Speedtest resultaat: 0.47 MB download 0,46 upload... In Nederland heb je zeker veel snellere verbinding. Maar daar ben ik zo zelden... Hier gaat alles langzamer, maar daarmee kan ik best leven. Zolang er het een en ander binnenkomt, vind ik het al prima. Nogmaals bedankt voor jullie adviezen.

Groetjes, Rob 5aa2a82d15ec1_goingdowntheroadsmall.jpg.a504dca4769206f5c607ae334ca12d66.jpg

PS Excuses aan Meh Meh vanwege het misverstand. Houd de moed erin!

Excuses geaccepteerd. :D

Overplay is volgens mij een ongecensureerde maar wel betaalde DNS dienst, mogelijk is dat iets?
Ik heb er weinig verstand van. Maar wat Duken je aanraadde is misschien veel beter, een goede VPN.
Het ligt natuurlijk aan waarvoor je het precies nodig hebt, maar als het om downloaden middels qBittorrent gaat, is een VPN genoeg.
Helaas kost ook dat geld, 5 a 8 euro per maand. Veel VPN servers kan je wel eerst gratis testen. 

Ik lees je voorgaande bericht nu pas... PIA is uitstekend, althans mijn ervaringen met PIA zijn goed.

VorigePage 2 of 2