wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

game of thrones seizoen 7 downloaden omdat ik geen Ziggo hebt

VorigePage 2 of 3Volgende

Popcorn Time heeft ook alle afleveringen van GOT.

De torrent 'Game of Thrones S07E01 NL SUBS' is al bijna te downloaden

Afbeeldingsresultaat voor Game of Thrones S07E01 Vanavond -yesss- zendt het Amerikaanse HBO de eerste aflevering van het nieuwe seizoen (7) van Game of Thrones (GOT) uit. Liters bloed, zweet en tranen stromen dan de komende weken weer uit miljoenen laptop- , PC-, tablet, telefoon- en TV-schermen. Helaas is legaal de serie in Nederland niet live te streamen, want GOT-producent HBO heeft zich eind vorig jaar uit ons kikkerlandje teruggetrokken.

Ziggo biedt exclusief de serie nog wel aan, maar pas morgen, dus een kleine dag later, is de eerste aflevering voor geabonneerden te bekijken. Natúúrlijk gaan alle Ziggo-geabonneerden rustig een dag wachten en haasten de overige GOT-fans zich om snel lid te worden. NOT. Het is 'lang leve de torrents' voor velen. Mag niet natuurlijk. Nu is volgens Torrentfreak GOT al vijf jaar achtereen de numero uno op de lijst van de meeste illegale downloads. En Nederland stond steevast aan de internationale top als het gaat om illegaal downloaden. Toch is dat is volgens onderzoeksbureau Telecompaper afgenomen van 41% in 2013 tot recentelijk 27%. De toenemende populariteit van de streamingdiensten (zoals Netflix of Spotify) zijn daar volgens het bureau voor verantwoordelijk.

Ook telt dat sinds 2014 na een uitspraak van het Europese Hof, downloaden uit een illegale bron verboden is. Tja, en dan zijn er de piraterijhaters van Stichting Brein, 's Neerlands gesel Gods voor alle illegale up- en downloaders. Volgens Filmhoek.nl haalde de stichting in 2016 '231 illegale diensten uit de lucht, pakte 26 grote uploaders aan en verwijderde 2,5 miljoen zoekresultaten van Google.' Daar worden de meeste torrentgebruikers natuurlijk niet echt erg zenuwachtig van. Maar in 2017 wil de stichting ook de downloaders zelf aanpakken. Het is écht waar. Brein is volgens haar directeur van plan om de IP-adressen door te geven aan internetproviders, die daarop een waarschuwing kunnen sturen naar de mensen die in overtreding zijn. Oei. Maar volgens Tweakers wil -nota bene- provider Ziggo zelf, niet meewerken aan een dergelijke maatregel en zien KPN en Xs4all 'de maatregel als 'niet voor de hand liggend' en 'zeer onwaarschijnlijk'. Conclusie: zie de titel van dit stukje.

Prachtig stukje van daskapital.nl/2017/07/de_torrent_game_of_thrones_s07.html :D

Nou zie ik overal S07E01 verschijnen met NL subs. Maar niet de officiele NL subs. Gisteren is de officiele aflevering uitgezonden op Ziggo. Weet iemand waar ik deze kan vinden?

Of bestaat die niet :(

Goede vraag, ik ben ook voorstander van de retail NL subs. Kan hem zo snel ook niet vinden.

Het lijkt erop dat we maar die horizon gaan aansluiten. Die heeft geen coax kabel erin... Zit in de media center ..... :sweat:

Custom subs hebben ook wel wat. Ik zit mij soms dood te lachen om de taalvoute. :gek:
Maar dat is niet wat je wilt zien als het een goede film is...
Daarom wacht ik altijd op een retail release of download ik van grote releasegroepen die professionele vertalers hebben.

GOT S07E02 ga ik niet kijken met de custom subs. Dat heb ik nu gedaan met S07E01 maar die ondertitels waren slecht. :help: Waar kan ik zoals gotfan en Duken de goede Nederlandse ondertiteling vinden van Game of thrones seizoen 7?

Probeer het op place2home.net daar is altijd wel een goede versie te vinden. :)

Wat een ellende dat je alleen bij ziggo kan kijken. Op usenet verdwijnen de spots binnen een paar uur. Hoe kan ik nou mijn serie kijken waar ik zelfs voor wil betalen :help:

Hij is wel te vinden. Er is een backup link naar een NZB bestand, ze hebben al vele backup links aangemaakt.
Deze serie word er direct vanaf gehaald door nieuwsserver providers, ik zie dat ze er een wachtwoord op de laatste post hebben gegooid.
Schrijf je in op place2home.net en zoek naar: GAME OF THRONES (2017) S07E01 1080p WEB-DL DD5.1 GOEDE NLsubs
Je ziet dan onder de download links een wachtwoord staan dat je nodig hebt om het bestand uit te pakken.

Of gebruik Popcorn Time. Daar is de aflevering ook te vinden. Succes!

Nu heb ik Game of Thrones S07E02 NL SUBS gevonden. Via torrent zoeken vond ik ook Game of Thrones S07E03 NL SUBS, Game of Thrones S07E04 NL SUBS, Game of Thrones S07E05 NL SUBS, Game of Thrones S07E06 NL SUBS en Game of Thrones S07E07 NL SUBS ? Dat kan toch nog niet? :huh:

VorigePage 2 of 3Volgende