game of thrones seizoen 7 downloaden omdat ik geen Ziggo hebt
Citaat van vracht1980 op 12 juli 2017, 09:31Hoera, eindelijk een nieuw seizoen van GOT! Ik ben groot fan van de game of thrones serie en zit bij KPN als provider. Ik had daarbij vorige jaar ook HBO maar dit is naar Ziggo verhuist. Vreemd... nu wil ik dus het nieuwe got seizoen 7 gaan kijken maar dat gaat dus niet lukken. Of ik kijk ergens overheen...
Anyway, ik zal ze dus moeten downloaden. Iemand een idee waar ik straks het beste game of thrones seizoen 7 kan downloaden met Nederlandse ondertitels. Ik zoek ze ook met de Intro. Seizoen 6 is alweer even geleden. Hoop dat iemand kan helpen. Ik wil trouwens gerust betalen voor hbo maar lijkt niet meer te kunnen. En ik zit fijn bij kpn..om nou naar Ziggo over te stappen. Toch vreemd dat ik nu niet meer officieel de serie kan kijken. Bah....
Hoera, eindelijk een nieuw seizoen van GOT! Ik ben groot fan van de game of thrones serie en zit bij KPN als provider. Ik had daarbij vorige jaar ook HBO maar dit is naar Ziggo verhuist. Vreemd... nu wil ik dus het nieuwe got seizoen 7 gaan kijken maar dat gaat dus niet lukken. Of ik kijk ergens overheen...
Anyway, ik zal ze dus moeten downloaden. Iemand een idee waar ik straks het beste game of thrones seizoen 7 kan downloaden met Nederlandse ondertitels. Ik zoek ze ook met de Intro. Seizoen 6 is alweer even geleden. Hoop dat iemand kan helpen. Ik wil trouwens gerust betalen voor hbo maar lijkt niet meer te kunnen. En ik zit fijn bij kpn..om nou naar Ziggo over te stappen. Toch vreemd dat ik nu niet meer officieel de serie kan kijken. Bah....
Citaat van Meh Meh op 12 juli 2017, 09:50Popcorn Time downloaden, dan kan je direct kijken. Of uit een nieuwsgroep vissen. Of middels torrents. Er zijn vele opties.
Popcorn Time downloaden, dan kan je direct kijken. Of uit een nieuwsgroep vissen. Of middels torrents. Er zijn vele opties.
Citaat van Duken op 12 juli 2017, 10:02Ja het is een sneue bedoeling dat als je legaal wilt kijken naar een van de grootste en bekendste series uit het land het niet eens kan. Hoezo?!
HBO zit nu alleen bij Ziggo. Dus bij alle andere providers kan je Game of thrones niet kijken via een betaalde dienst. Je zult of moeten wachten op de dvd's (die komen ergens 2018 uit.....
) of de serie downloaden / streamen.
Op dit moment is hij nog nergens te krijgen. Maar zodra Ziggo de eerste aflevering heeft uitgezonden zal deze op alle bekende download locaties te vinden zijn. Gelukkig maar....
Winter is coming!
Ja het is een sneue bedoeling dat als je legaal wilt kijken naar een van de grootste en bekendste series uit het land het niet eens kan. Hoezo?!
HBO zit nu alleen bij Ziggo. Dus bij alle andere providers kan je Game of thrones niet kijken via een betaalde dienst. Je zult of moeten wachten op de dvd's (die komen ergens 2018 uit..... ) of de serie downloaden / streamen.
Op dit moment is hij nog nergens te krijgen. Maar zodra Ziggo de eerste aflevering heeft uitgezonden zal deze op alle bekende download locaties te vinden zijn. Gelukkig maar....
Winter is coming!
Citaat van Meh Meh op 12 juli 2017, 12:10Dat heb ik ook... Laatst gebeld naar Netflix. Ik was dolgraag klant gebleven.
Maar ik kijk regelmatig op plekken (hotels e.d.) waar men een proxyserver gebruikt.
Ze blokkeren proxy's. Dus dan maar een VPN. Die blokkeren ze ook....
Toen ik belde legde een vriendelijke medewerkster uit dat ze proxy's en VPN servers moeten blokkeren omdat ze anders copyright claims krijgen van filmstudios.
Ik vind het jammer, ook voor die filmstudios, maar dan kijk ik wel gewoon via Popcorn Time... Gedoe allemaal.
Dat heb ik ook... Laatst gebeld naar Netflix. Ik was dolgraag klant gebleven.
Maar ik kijk regelmatig op plekken (hotels e.d.) waar men een proxyserver gebruikt.
Ze blokkeren proxy's. Dus dan maar een VPN. Die blokkeren ze ook....
Toen ik belde legde een vriendelijke medewerkster uit dat ze proxy's en VPN servers moeten blokkeren omdat ze anders copyright claims krijgen van filmstudios.
Ik vind het jammer, ook voor die filmstudios, maar dan kijk ik wel gewoon via Popcorn Time... Gedoe allemaal.
Citaat van vracht1980 op 12 juli 2017, 18:58Met Netflix ben ik weer gestopt. Sommige films (voornamelijk kinder films) gaan opeens weer weg. En dat werkt niet fijn.
Maar bedankt voor jullie reacties,Welke popcorn time moet ik nu downloaden?
Met Netflix ben ik weer gestopt. Sommige films (voornamelijk kinder films) gaan opeens weer weg. En dat werkt niet fijn.
Maar bedankt voor jullie reacties,
Welke popcorn time moet ik nu downloaden?
Citaat van Meh Meh op 12 juli 2017, 19:31Je kan het beste naar de website gaan van Popcorn Time. Dit is de link: popcorn-time.to
Dan kan je kiezen uit Windows, Android, Mac e.d.
Als je Popcorn Time op je eigen televisie wilt bekijken is streamen het makkelijkste.
Ik heb een handleiding geplaatst op een van mijn eigen websites over Chromecast en Popcorn TIme, mogelijk heb je er wat aan.
https://popcorntimedownloaden.nl/streamen-met-chromecast/
Je kan het beste naar de website gaan van Popcorn Time. Dit is de link: popcorn-time.to
Dan kan je kiezen uit Windows, Android, Mac e.d.
Als je Popcorn Time op je eigen televisie wilt bekijken is streamen het makkelijkste.
Ik heb een handleiding geplaatst op een van mijn eigen websites over Chromecast en Popcorn TIme, mogelijk heb je er wat aan.
https://popcorntimedownloaden.nl/streamen-met-chromecast/
Citaat van Demo op 14 juli 2017, 12:38Zelf heb ik geen Ziggo en ik neig er ook naar de nieuwe episodes te torrenten (ik ga Kodi Exodus proberen maar weet niet of dat gaat lukken, ook met het oog op het vinden van degelijke kwaliteit heeft torrenten mijn voorkeur). Zou HBO nog actief jagen op mensen die GoT illegaal downloaden in Nederland denken jullie? Of hebben ze Brein zelfs ingeschakeld die dat voor hen doet? Ben enigszins op mijn hoede voor die downloadboetes (boetes tot 12.500 euro voor uploaden :S
Zelf heb ik geen Ziggo en ik neig er ook naar de nieuwe episodes te torrenten (ik ga Kodi Exodus proberen maar weet niet of dat gaat lukken, ook met het oog op het vinden van degelijke kwaliteit heeft torrenten mijn voorkeur). Zou HBO nog actief jagen op mensen die GoT illegaal downloaden in Nederland denken jullie? Of hebben ze Brein zelfs ingeschakeld die dat voor hen doet? Ben enigszins op mijn hoede voor die downloadboetes (boetes tot 12.500 euro voor uploaden :S
Citaat van Meh Meh op 14 juli 2017, 17:57Gebruik altijd een VPN als je download. Helemaal als je torrents download of Popcorn Time gebruikt, dan download je namelijk niet alleen, je bent ook aan het uploaden.
Met een VPN krijg je een ander IP adres en kan HBO niets zien. Als je een nieuwsserver gebruikt kan je beter naar place2home.net gaan. Daar zijn alle afleveringen te vinden, in HD kwaliteit met ondertiteling.
Gebruik altijd een VPN als je download. Helemaal als je torrents download of Popcorn Time gebruikt, dan download je namelijk niet alleen, je bent ook aan het uploaden.
Met een VPN krijg je een ander IP adres en kan HBO niets zien. Als je een nieuwsserver gebruikt kan je beter naar place2home.net gaan. Daar zijn alle afleveringen te vinden, in HD kwaliteit met ondertiteling.
Citaat van Duken op 14 juli 2017, 21:07En als je een vpn applicatie zoekt is hier een uitgebreide handleiding te vinden. Place2home is inderdaad een forum vol content. Volgens mij plaatsen deze ook snel series zoals got.
En als je een vpn applicatie zoekt is hier een uitgebreide handleiding te vinden. Place2home is inderdaad een forum vol content. Volgens mij plaatsen deze ook snel series zoals got.
Citaat van William op 15 juli 2017, 08:1211 uur geleden zei Duken:Volgens mij plaatsen deze ook snel series zoals got.
Dat is ook mijn ervaring.Een kennis loopt al te miepen over het nieuwe seizoen van GOT. Tja, nog even geduld
11 uur geleden zei Duken:Volgens mij plaatsen deze ook snel series zoals got.
Dat is ook mijn ervaring.Een kennis loopt al te miepen over het nieuwe seizoen van GOT. Tja, nog even geduld