Formule 1 2021 kijken via live streams zonder Ziggo?
Citaat van Duken op 25 juni 2017, 05:36Ja weer door technisch mankement
5de is mooi maar 3de was haalbaar.
http://m.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/354940/verstappen-weer-gaat-er-iets-fout-daar-baal-ik-van/
Ach ja, kan hij meer auto's inhalen, is leuker voor op het beeld.
Ja weer door technisch mankement 5de is mooi maar 3de was haalbaar.
http://m.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/354940/verstappen-weer-gaat-er-iets-fout-daar-baal-ik-van/
Ach ja, kan hij meer auto's inhalen, is leuker voor op het beeld.
Citaat van Duken op 25 juni 2017, 15:21
arme max.... Zo lullig.
Hoera voor redbull en weer een race met acties. Ook weer een gekke Vettel maar zo jammer dat max weer uitviel door motor problemen.
arme max.... Zo lullig.
Hoera voor redbull en weer een race met acties. Ook weer een gekke Vettel maar zo jammer dat max weer uitviel door motor problemen.
Citaat van Demo op 25 juni 2017, 15:55Onderzoek naar incident Vettel-Hamilton De wedstrijdleiding gaat het incident met Sebastian Vettel en Lewis Hamilton bekijken. De Duitser zet de Ferrari tegen de Mercedes van Hamilton aan. De bewuste actie krijgt een staartje.
Onderzoek naar incident Vettel-Hamilton
De wedstrijdleiding gaat het incident met Sebastian Vettel en Lewis Hamilton bekijken. De Duitser zet de Ferrari tegen de Mercedes van Hamilton aan. De bewuste actie krijgt een staartje.
Citaat van Duken op 25 juni 2017, 17:47Maar goed ook, hoewel het natuurlijk een asociale actie is, is het wel goed voor de sport. Een beetje drama, actie en ruzie onderweg maar het wel leuker om te zien.
Maar goed ook, hoewel het natuurlijk een asociale actie is, is het wel goed voor de sport. Een beetje drama, actie en ruzie onderweg maar het wel leuker om te zien.
Citaat van Duken op 8 juli 2017, 12:11Kwalificatie van de race in Oostenrijk. Ik ben benieuwd of max morgen de race weer een keer kan uitrijden.
Kwalificatie van de race in Oostenrijk. Ik ben benieuwd of max morgen de race weer een keer kan uitrijden.
Citaat van Demo op 8 juli 2017, 13:39
Max Verstappen heeft in de kwalificatie voor de Grand Prix van Oostenrijk van zondag geen beste beurt gemaakt. Na twee slordig gereden ronden had hij de zesde tijd (1.04,983) achter zijn naam staan. Omdat in zijn laatste poging de gele vlag uit ging, zat een verbetering er niet meer in. Nog los van het feit dat de Red Bull-coureur in die ronde van de baan raakte.
Citaat
Max Verstappen heeft in de kwalificatie voor de Grand Prix van Oostenrijk van zondag geen beste beurt gemaakt. Na twee slordig gereden ronden had hij de zesde tijd (1.04,983) achter zijn naam staan. Omdat in zijn laatste poging de gele vlag uit ging, zat een verbetering er niet meer in. Nog los van het feit dat de Red Bull-coureur in die ronde van de baan raakte.
Citaat