wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Force4fun.today uit de lucht offline

VorigePage 5 of 6Volgende
Op 20-9-2019 om 22:35 zei Guardian:

Hallo witkop,

Het zijn vast niet alleen vrouwen die op zoek zijn naar tijdschriften. Ik kom de meest regelmatige posten van tijdschriften tegen op de volgende NZB-sites; web.newzbin.org, the-newgeneration.net en pirates4all.com.

Dank je wel voor je reactie,ik ga op zoek

En dan zijn ze er weer met een "chatsite" waar wel duidelijk op vermeld staat hoe je moet downloaden van usenet. Oh ja ook een mooie pol van Duken hoe slecht Duken wel niet is. Tja wie met stront gooit moet dat zelf ook terug verwachten. Is trouwens niet alleen nu hoor was op Force ook al aan de orde van de dag.

5 uur geleden zei dingetje:

Oh ja ook een mooie pol van Duken hoe slecht Duken wel niet is.

Dat mag en voor iedereen zijn eigen mening. :)Ik wil ook buiten de hele Usenet ruzie en oorlog blijven maar wel een platform bieden waar gebruikers elkaar kunnen informeren over de status van diversen websites.

Helaas is het in het verleden veel gebeurd dat bij negatieve reacties er nog meer gedoe uitkomt en de ruzie zich voordoet op duken.nl waarna ik wordt aangesproken over berichten etc.

Geeft veel gedoe en stress waar ik niet erg veel behoefte aan hebt. :)

Daarom probeer ik negatieve berichten te verwijderen. Natuurlijk kan je wat zeggen met onderbouwing alleen het lijkt wel alsof in dit thema van een mug een olifant wordt gemaakt waardoor ik er erg op blijf passen. Helaas ben ik niet perfect en kunnen er berichten doorheen vliegen.

Dus zie je berichten die niet door de beugel kunnen? Meldt ze aan en ik haal ze na controle weg. 

Dank heren en dames. 

Stop Motion Love GIF by Mochimochiland

On 9/25/2019 at 12:35 AM, dingetje said:

En dan zijn ze er weer met een "chatsite" waar wel duidelijk op vermeld staat hoe je moet downloaden van usenet. Oh ja ook een mooie pol van Duken hoe slecht Duken wel niet is. Tja wie met stront gooit moet dat zelf ook terug verwachten. Is trouwens niet alleen nu hoor was op Force ook al aan de orde van de dag.

Even nagelezen en ik was erg verbaasd terwijl ik toch wel wat gewend ben.
Misschien dat nu een eerder berichtje van me in het juiste perspectief geplaatst kan worden.

10 uur geleden zei Jaccus:

Even nagelezen en ik was erg verbaasd terwijl ik toch wel wat gewend ben.
Misschien dat nu een eerder berichtje van me in het juiste perspectief geplaatst kan worden.

Beste Jaccus,

Je kan alleen een bericht in het juiste perspectief plaatsen als de inhoud daarvan ook daadwerkelijk gebaseerd is op eerder verschenen reacties van leden die een heel andere doelstelling hebben dan het geven van correcte informatie. Reacties met belachelijk schofferende teksten zijn eerder al door de Administrator verwijderd. Jouw eerder geplaatste berichtje was meer gericht op de inhoud van mijn reactie, die wel gebaseerd was op alle eerder verschenen en grotendeels al verwijderde berichten.

Volgens mij zijn ze weer terug. Nieuw naam http://www.zombienation.live

8 hours ago, Guardian said:

Beste Jaccus,

Je kan alleen een bericht in het juiste perspectief plaatsen als de inhoud daarvan ook daadwerkelijk gebaseerd is op eerder verschenen reacties van leden die een heel andere doelstelling hebben dan het geven van correcte informatie. Reacties met belachelijk schofferende teksten zijn eerder al door de Administrator verwijderd. Jouw eerder geplaatste berichtje was meer gericht op de inhoud van mijn reactie, die wel gebaseerd was op alle eerder verschenen en grotendeels al verwijderde berichten.

À bon entendeur demi mot suffit.......

17 uur geleden zei Jaccus:

À bon entendeur demi mot suffit.......

Voor de leden die geen Franse les op school hebben gehad hier even een vertaling;  Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.

3 hours ago, Drifter said:

Voor de leden die geen Franse les op school hebben gehad hier even een vertaling;  Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.

Een 10 met een griffel 😎

Hoi iedereen,

ik zit er echt mee dat force4fun uit de lucht is....

weet iemand of ze ooit nog de lucht in komen of nog iets gaan ondernemen

of wat er dan ook gaat gebeuren ?

hoi iedereen,

ik vind het echt super jammer dat force4fun uit de lucht is....

weet iemand waarom ? of wat er gaat gebeuren ? komen ze nog terug ?
weet iemand hoe of wat ?

:( 

VorigePage 5 of 6Volgende