Force4fun.today uit de lucht offline
Citaat van PBM op 15 september 2019, 08:43Het lijkt er op dat Force4fun uit de lucht gegaan is. Er verschijnt nu alleen nog een pagina van de hosting provider.
Ze zullen vast wel onder een andere naam een dezer dagen weer opduiken.
Iemand andere ervaringen?
Het lijkt er op dat Force4fun uit de lucht gegaan is. Er verschijnt nu alleen nog een pagina van de hosting provider.
Ze zullen vast wel onder een andere naam een dezer dagen weer opduiken.
Iemand andere ervaringen?
Citaat van Misterkilobyte op 15 september 2019, 08:52Ja zie het maar afwachten zou ik zeggen
Ja zie het maar afwachten zou ik zeggen
Citaat van Duken op 15 september 2019, 08:59Ik krijg deze plek melding. Die is niet perse van de webhosting maar van de server waar de website op draait. Misschien zijn ze bezig met een update of verhuizing?
Ik krijg deze plek melding. Die is niet perse van de webhosting maar van de server waar de website op draait. Misschien zijn ze bezig met een update of verhuizing?
Citaat van Demo op 15 september 2019, 10:24Afgelopen dagen hebben ze duidelijk een script probleempje gehad en vanochtend was alles weer draaiende. Ze misten de geplaatste posts van donderdag, vrijdag en zaterdag, dus vermoedelijk hebben ze een kopie van de database van een paar dagen geleden terug moeten plaatsen. Laatste wat er vanochtend nog in hun scout te lezen stond was, dat er ruzie was geweest tussen een paar Moderators die de site ook hadden verlaten.
Afgelopen dagen hebben ze duidelijk een script probleempje gehad en vanochtend was alles weer draaiende. Ze misten de geplaatste posts van donderdag, vrijdag en zaterdag, dus vermoedelijk hebben ze een kopie van de database van een paar dagen geleden terug moeten plaatsen. Laatste wat er vanochtend nog in hun scout te lezen stond was, dat er ruzie was geweest tussen een paar Moderators die de site ook hadden verlaten.
Citaat van Demo op 15 september 2019, 13:24Ik kan bijna met zekerheid zeggen dat force4fun niet meer terugkomt in huidige situatie!!!
Ik kan bijna met zekerheid zeggen dat force4fun niet meer terugkomt in huidige situatie!!!
Citaat van William op 15 september 2019, 13:4924 minuten geleden zei DownUndeR:Ik kan bijna met zekerheid zeggen dat force4fun niet meer terugkomt in huidige situatie!!!
Kan ik daar op uitmaken dat ze weer een nieuw jasje aan het passen zijn 😉
24 minuten geleden zei DownUndeR:Ik kan bijna met zekerheid zeggen dat force4fun niet meer terugkomt in huidige situatie!!!
Kan ik daar op uitmaken dat ze weer een nieuw jasje aan het passen zijn 😉
Citaat van PBM op 15 september 2019, 14:2837 minuten geleden zei Tuinbever:Kan ik daar op uitmaken dat ze weer een nieuw jasje aan het passen zijn 😉
Dat bedoel ik, ja. Straks weer terug... sailors4all of zo...
37 minuten geleden zei Tuinbever:Kan ik daar op uitmaken dat ze weer een nieuw jasje aan het passen zijn 😉
Dat bedoel ik, ja. Straks weer terug... sailors4all of zo...
Citaat van Demo op 15 september 2019, 16:392 uur geleden zei Tuinbever:Kan ik daar op uitmaken dat ze weer een nieuw jasje aan het passen zijn 😉
Ik krijg een beetje de indruk dat er achter de schermen kwaadwillende personen bezig zijn die bewust stafleden overhalen een site naar de filistijnen te helpen. Ik persoonlijk kan alleen maar verdrietig zijn dat er om wat voor reden dan ook weer een site uit de lucht is die bijna dagelijks als 1e nieuwe content uploaden.
2 uur geleden zei Tuinbever:Kan ik daar op uitmaken dat ze weer een nieuw jasje aan het passen zijn 😉
Ik krijg een beetje de indruk dat er achter de schermen kwaadwillende personen bezig zijn die bewust stafleden overhalen een site naar de filistijnen te helpen. Ik persoonlijk kan alleen maar verdrietig zijn dat er om wat voor reden dan ook weer een site uit de lucht is die bijna dagelijks als 1e nieuwe content uploaden.