do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Film reviews en gezelligheid

VorigePage 2 of 15Volgende
2 minuten geleden zei Monkie:

Morgen is Hacksaw Ridge aan de beurt :)

Hij is Reet goed :lol:

Mees Kees langs de lijn

Als Mees Kees tijdens de schoolvoetbalcompetitie opeens voor zijn moeder moet zorgen, vervangt Dreus hem als coach. Team 6B ontspoort hopeloos en Tobias moet iets bedenken om Mees Kees weer terug te krijgen. Het is maar goed dat de klas zo bruist van het talent. Ze helpen Mees Kees met zijn moeder en tijdens de voetbalfinale staat hij weer langs de lijn.

757695.300.jpg

:yahoo::yahoo::yahoo::vrouwduivel::vrouwduivel: 3 sterren

Vanavond gekeken met het gezin op de bank. Mijn zoontje van 8 vond hem super leuk, dochter van bijna 6 genoot ervan en papa en mama genoten van de kinderen. Leuke film voor de kinderen. Punt :)

The Great Wall (2016)

William, een Europese huursoldaat, is samen met zijn kompaan op zoek naar een krachtig wapen als ze gevangen genomen worden door het Chinese leger. Vervolgens raken ze verzeild in een oorlog tegen monsters die het bestaan van China bedreigen. 

Moet 'm nog vanavond kijken!

:yahoo::yahoo::yahoo::vrouwduivel::vrouwduivel::vrouwduivel: 3 sterren

6 minuten geleden zei puppy:

The Great Wall (2016)

William, een Europese huursoldaat, is samen met zijn kompaan op zoek naar een krachtig wapen als ze gevangen genomen worden door het Chinese leger. Vervolgens raken ze verzeild in een oorlog tegen monsters die het bestaan van China bedreigen. 

Ik zet hem in ieder geval op me to watch-lijstje :)

Ben benieuwd naar je review.

13 uur geleden zei Monkie:

Ben benieuwd naar je review.

Matige film beslist geen topper...

Op 14-4-2017 om 21:14 zei puppy:

Hij is Reet goed :lol:

Ik heb de film gisteren gezien. En ik kan je alleen maar gelijk geven. Wat een heerlijke film is dit.

Zeer pakkend verhaal. Mooie effecten. Geweldig om te zien hoe Desmond Doss weigerde wapens te dragen en toch eigenhandig 75 mensen wist te reden, en velen gewonden te evacueren.

Zo nu en dan zit er ook een grappig momentje in de film. Vooral met Sergeant Howell. Bijvoorbeeld tijdens de 'Barracks' scene lag ik in een deuk.

4 minuten geleden zei Monkie:

Ik heb de film gisteren gezien. En ik kan je alleen maar gelijk geven. Wat een heerlijke film is dit.

Ja echt wel een film die de moeite waard is :goed:

30 minuten geleden zei puppy:

Ja echt wel een film die de moeite waard is :goed:

Zeker weten. Eindelijk weer eens een oorlogsfilm die de moeite waard is.

Hacksaw Ridge komt bij mij zeker in het lijstje van Band of Brothers en The Pacific :)

:yahoo: :yahoo::yahoo::yahoo::yahoo: (5/5 sterren)

Dit is trouwens de 'Barracks' scene die ik bedoel.

Twee uitspraken die ik bijvoorbeeld geweldig vind:

'How long have you been dead, son?'

en:

'Let me see your Indian war cry, son' Vooral die indianengeluiden die je vervolgens hoort. Heerlijk :P

Ben hur

Judah Ben-Hur is een Joodse prins die valselijk beschuldigd wordt door zijn geadopteerde broer Messala. Hij verliest alles en moet jaren verblijven op een Romeins slavenschip. Vervolgens gaat hij de strijd aan tegen het Rijk, en de man die hem verraden heeft, in een grote strijdwagenrace.

:yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::vrouwduivel: 4 sterren!

Wat een heerlijke film. Goed verhaal, vol actie en mooie scènes. Echt van genoten, sommige scènes blijven in mijn hoofd spoken. Vooral het stuk dat ze in de boot zitten als slaven Peddelaars..... Brrrrr

Goed te zien, en zit nog een passverhaal in ook :)

17 minuten geleden zei Duken:

Wat een heerlijke film.

Ben met je eens ! 

:yahoo::yahoo::yahoo:

VorigePage 2 of 15Volgende