do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Film-Paleis is gestopt of vernieuwd naar alles-gratis.biz?

VorigePage 2 of 2

film-paleis is gestopt

wij waren in preciepe net begonnen dus hebben gezegt link hem maar naar ons toe zo dat ze toch ergens uit komen en er is veel nieuwe te vinden

en zelfde mensen zeker niet mischien uppers zal zeker kunnen

en de krediet punten krijgt je gewoon netjes terug even door geven hoeveel je er had en klaar wel zo netjes al is het een andere site

alleen even opnieuw registreren en je bent er gewoon weer bij

http://www.alles-gratis.biz

of klik de link van film-paleis kom je er ook

en als er iets vraag het gewoon aan de staf of problemen hier lezen we  ook

groetjes

Wel fijn dat alles gratis is. Ik zoek nog een nieuwe Samsung koelkast. :)

En fijn dat er een stukje uitleg van de staf is bijgekomen. Krediet punten gaan dus ook mee. Mooi gedaan heren. 

:)

Ik zag gisteren dat ze GOT 701 met Nederlandse ondertiteling hebben. Een voordeel van torrents, in nieuwsgroepen word iedere upload binnen enkele uren verwijderd.

Ja zo zie je maar weer dat we ook weer terug vallen op torrents. Torrents blijven ook tot in den eeuwigheid naam mijn idee. 

Leuk, eindelijk terug Nederlandse ondertitels. Van harte bedankt voor de tip.

On 7/20/2017 at 1:13 PM, Meh Meh said:

Ik zag gisteren dat ze GOT 701 met Nederlandse ondertiteling hebben. Een voordeel van torrents, in nieuwsgroepen word iedere upload binnen enkele uren verwijderd.

Mjah dat is ook de voornaamste reden dat ik Usenet al jaren geleden helemaal achter me gelaten heb, in het begin was het leuk toen er nog niets verwijderd werd, nu moet je als een spast alles gaan zitten downloaden voordat het verwijderd wordt of je moet een of andere tool het laten downloaden anders is er niets aan, is dus niets meer voor mij :D

Voor mij is het een combinatie geworden, eerst Usenet en daarna torrents. Maar dat was alleen Usenet.

En precies, je moet als een spast meuk downloaden op Usenet voordat het er weer af is.

Ook berichten op private forums liggen er binnen een dag uit als het gaat om game of trones of andere bekende series. 

Voor mij is het ook een combinatie van van alles. Vaak is het een daar niet te vinden maar elders wel en vieze verza. Vice versa bedoelde ik... :gek:

VorigePage 2 of 2