F1TV wel of niet doen?
Citaat van Meh Meh op 15 januari 2022, 15:52De meeste IPTV aanbieders zijn totale bagger. Je betaalt voor een jaar en een maand of twee later zijn ze offline. Maar, dat is niet het grootste probleem, want je kan vaak ook per maand betalen. Wat het kijken van de meeste IPTV diensten waardeloos maakt is het happeren, per minuut bevriest het beeld gemiddeld 3 a 4 keer gedurende enkele seconden. Dat is ontzettend irritant als je bijvoorbeeld een voetbal wedstrijd zit te kijken, dan mis je net een goal. Een paar weken geleden heb ik een 24 uurs test afgenomen bij iptvkoning.nl en daar had ik helemaal geen last van happeringen, het beeld was vloeiend en scherp. Of dat ook zo is als je per maand of jaar betaald weet ik niet. Het probleem is vaak dat ze teveel klanten dezelfde server laten gebruiken, waardoor haperingen optreden.
De meeste IPTV aanbieders zijn totale bagger. Je betaalt voor een jaar en een maand of twee later zijn ze offline. Maar, dat is niet het grootste probleem, want je kan vaak ook per maand betalen. Wat het kijken van de meeste IPTV diensten waardeloos maakt is het happeren, per minuut bevriest het beeld gemiddeld 3 a 4 keer gedurende enkele seconden. Dat is ontzettend irritant als je bijvoorbeeld een voetbal wedstrijd zit te kijken, dan mis je net een goal. Een paar weken geleden heb ik een 24 uurs test afgenomen bij iptvkoning.nl en daar had ik helemaal geen last van happeringen, het beeld was vloeiend en scherp. Of dat ook zo is als je per maand of jaar betaald weet ik niet. Het probleem is vaak dat ze teveel klanten dezelfde server laten gebruiken, waardoor haperingen optreden.
Citaat van Mafketel op 16 december 2023, 17:38Heb nu twee jaar een f1tv abootje..
Beter dan viaplay...
Hier kan je tenminste het commentaar wijzigen als die van viaplay weer eens intelligent proberen te doen.
Ook makkelijk te syncen met f1 radio..
Want er gaat niets boven olaf..
Heb nu twee jaar een f1tv abootje..
Beter dan viaplay...
Hier kan je tenminste het commentaar wijzigen als die van viaplay weer eens intelligent proberen te doen.
Ook makkelijk te syncen met f1 radio..
Want er gaat niets boven olaf..
Citaat van jackjack78 op 20 januari 2025, 09:35If you're a big F1 fan, F1TV could be a great choice. It gives you access to races, highlights, and more. But if you're just casually interested, it might not be worth it.