Enzetbee.com offline ?
Citaat van Misterkilobyte op 17 februari 2018, 17:551 uur geleden zei Karelkeilbout:Ze zijn nu echt offline, kan er ook niet op komen vreemd
Uh ze zijn er al weer
1 uur geleden zei Karelkeilbout:Ze zijn nu echt offline, kan er ook niet op komen vreemd
Uh ze zijn er al weer
Citaat van Pietjepuk op 17 februari 2018, 19:03Ja, maar daar ga ik niet meer heen. Ze reageren niet op berichten van mensen die nieuwe leden willen worden.
De registratie werkt niet, de site werkt niet, en reageren op hun contacteer ons pagina doen ze niet.Als je op poster worden klikt of moderator worden klikt krijg je een melding dat je niet ingelogd bent. Duh.
Ja, maar daar ga ik niet meer heen. Ze reageren niet op berichten van mensen die nieuwe leden willen worden.
De registratie werkt niet, de site werkt niet, en reageren op hun contacteer ons pagina doen ze niet.
Als je op poster worden klikt of moderator worden klikt krijg je een melding dat je niet ingelogd bent. Duh.
Citaat van Gandalf op 31 augustus 2018, 05:31Wat ie er aan de hand??? Place to home weg, Enzetbee per direct weg.
Help!!! Wat is er aan de hand!!!!!!
Wat ie er aan de hand??? Place to home weg, Enzetbee per direct weg.
Help!!! Wat is er aan de hand!!!!!!
Citaat van ShadowMaster op 31 augustus 2018, 08:51@Gandalf place is gepakt door brein de rest weet ik niet
@Gandalf place is gepakt door brein de rest weet ik niet
Citaat van NzbSeeker op 31 augustus 2018, 09:14Bij deze is er nog een forum gesloten namelijk enzetbee.com
Dit staat erop.
Enzetbee is per direct gesloten, en komt niet meer terug.
We willen iedereen bedanken voor de afgelopen tijd.
Het gaat jullie goed.
Sorry, the board is closed forever.
We will not be back.
Zo gaat het wel erg harddddddddddddd.
Bij deze is er nog een forum gesloten namelijk enzetbee.com
Dit staat erop.
Enzetbee is per direct gesloten, en komt niet meer terug.
We willen iedereen bedanken voor de afgelopen tijd.
Het gaat jullie goed.
Sorry, the board is closed forever.
We will not be back.
Zo gaat het wel erg harddddddddddddd.
Citaat van Gandalf op 31 augustus 2018, 11:54Wat jammer, Place to home ook al. Weten jullie nog andere nieuwsgroepen en dan vooral voor boeken.
Wat jammer, Place to home ook al. Weten jullie nog andere nieuwsgroepen en dan vooral voor boeken.
Citaat van ShadowMaster op 1 september 2018, 07:32Boeken erg lastig, spotweb heeft wel wat maar lang niet de nieuwste zoals bij enzetbee
Boeken erg lastig, spotweb heeft wel wat maar lang niet de nieuwste zoals bij enzetbee
Citaat van colablikje op 1 september 2018, 09:02Tja, ik ben ook wel benieuwd naar alternatieven, er blijft weinig over.
Boeken, windows software, nederlandstalige kinderfilms, nederlandse stripboeken, dat is toch waar ik met name naar uit kijk...
Tja, ik ben ook wel benieuwd naar alternatieven, er blijft weinig over.
Boeken, windows software, nederlandstalige kinderfilms, nederlandse stripboeken, dat is toch waar ik met name naar uit kijk...
Citaat van ShadowMaster op 1 september 2018, 10:32enzetbee was gewoon erg goed, vooral met de ebooks.
Kon daar de mooiste nieuwste vinden.
waar dat nu moet , heb ik nog geen idee van, er is wel 1 torrent site's die ebooks alleen maar doet, maar of dat de nieuwste zijn durf ik niet te zeggen, kom er niet heel veel meer.
Omdat ik altijd enzetbee gebruikte.blijft inderdaad weinig over.
spotweb heb je nu nog https://www.nzbserver.com/
dat is op dit moment de beste vindt ik dan nu nog.
enzetbee was gewoon erg goed, vooral met de ebooks.
Kon daar de mooiste nieuwste vinden.
waar dat nu moet , heb ik nog geen idee van, er is wel 1 torrent site's die ebooks alleen maar doet, maar of dat de nieuwste zijn durf ik niet te zeggen, kom er niet heel veel meer.
Omdat ik altijd enzetbee gebruikte.
blijft inderdaad weinig over.
spotweb heb je nu nog https://www.nzbserver.com/
dat is op dit moment de beste vindt ik dan nu nog.