ebookparadijs
Citaat van Angel240898 op 7 oktober 2022, 11:58bij mij hetzelfde. hoop dat dit niet blijvend is
bij mij hetzelfde. hoop dat dit niet blijvend is
Citaat van Duken op 7 oktober 2022, 12:17Ik heb geen zin in geweldig lang weekend met modereren over wellus, nietus, hij, wij, speculaties etc. Dus ik hou het kort.
Er zijn geen officiële berichten. Die komen vast in de loop van de aankomende dagen naar buiten. Feit is dat er diversen torrent sites offline zijn en dat vinden veel bezoekers en leden vervelend. Dat mag gerust worden vertelt en aangegeven maar zolang er geen officiële berichten naar buiten zijn gekomen gaan we hier niet wijzen.
Berichten welke gedoe opleveren worden verwijderd. Denk een beetje na voordat de boel hier weer op slot gaat.
Ik heb geen zin in geweldig lang weekend met modereren over wellus, nietus, hij, wij, speculaties etc. Dus ik hou het kort.
Er zijn geen officiële berichten. Die komen vast in de loop van de aankomende dagen naar buiten. Feit is dat er diversen torrent sites offline zijn en dat vinden veel bezoekers en leden vervelend. Dat mag gerust worden vertelt en aangegeven maar zolang er geen officiële berichten naar buiten zijn gekomen gaan we hier niet wijzen.
Berichten welke gedoe opleveren worden verwijderd. Denk een beetje na voordat de boel hier weer op slot gaat.
Citaat van Woelmuis op 7 oktober 2022, 12:17Hurley je lijkt nogal zeker van je zaak misschien kan jij mij dan aangeven waar Place2Home, First-Releases en al die andere sites gebleven zijn of wie er verantwoordelijk is voor het uit de lucht halen van deze?
Dit voordat ik zomaar weer iets de lucht in slinger 😃
Hurley je lijkt nogal zeker van je zaak misschien kan jij mij dan aangeven waar Place2Home, First-Releases en al die andere sites gebleven zijn of wie er verantwoordelijk is voor het uit de lucht halen van deze?
Dit voordat ik zomaar weer iets de lucht in slinger 😃
Citaat van DonderWolk op 7 oktober 2022, 14:103 uur geleden zei zorro 1970:dit stond enkele dagen geleden wel op extreme torrents !!!!!!!!!
Die screen stond in een PM die op extreme torrents is verstuurd, maar is niet een bericht dat door extreme verstuurd is. Goed die Pm lezen
3 uur geleden zei zorro 1970:dit stond enkele dagen geleden wel op extreme torrents !!!!!!!!!
Die screen stond in een PM die op extreme torrents is verstuurd, maar is niet een bericht dat door extreme verstuurd is. Goed die Pm lezen
Citaat van Demo op 7 oktober 2022, 16:5841 minuten geleden zei zorro 1970:Edit duken. Weg
Wat is in godsnaam het nut van deze gekopieerde mededeling. Ik hoop dat @Dukenof de overige Moderators zo snel mogelijk al deze topics op slot gooien en nieuw aangemaakte over dit onderwerp direct verwijderen. Het zal nu toch wel duidelijk zijn dat alle Torrent Community's die nu uit de lucht zijn allemaal gehost worden op een server van 1 persoon of bedrijf. Als duidelijk is bij de eigenaren van de betreffende Community's wat er speelt, zullen ze vast zo snel mogelijk actie ondernemen om ook weer zo snel mogelijk weer in de lucht te zijn.
41 minuten geleden zei zorro 1970:Edit duken. Weg
Wat is in godsnaam het nut van deze gekopieerde mededeling. Ik hoop dat @Dukenof de overige Moderators zo snel mogelijk al deze topics op slot gooien en nieuw aangemaakte over dit onderwerp direct verwijderen. Het zal nu toch wel duidelijk zijn dat alle Torrent Community's die nu uit de lucht zijn allemaal gehost worden op een server van 1 persoon of bedrijf. Als duidelijk is bij de eigenaren van de betreffende Community's wat er speelt, zullen ze vast zo snel mogelijk actie ondernemen om ook weer zo snel mogelijk weer in de lucht te zijn.
Citaat van Anneke10 op 9 oktober 2022, 06:58Op 7-10-2022 om 13:20 zei Kensingtonlover:Hier ook hetzelfde. Balen!
Hier ook ...zeker balen
Op 7-10-2022 om 13:20 zei Kensingtonlover:Hier ook hetzelfde. Balen!
Hier ook ...zeker balen
Citaat van extreme op 23 oktober 2024, 18:18Misschien raar voor veel mensen dat ik hier ineens opduik.
Wat ik heel graag wil ophelderen is dat ik nooit geen site heb verraden.
Heb nooit geen site offline gehaald met een ddos of iets in die buurt.
Wat in die screen hier staat, is helaas gebeurt.
Mis extreme torrents wel, denk soms zal ik hem opnieuw opstarten, wil die ellende niet meer.
Wie achter alle ellende die kant op zat weet ik niet, weet wel dat die persoon dubbel heeft gelegen omdat altijd het vingertje naar extreme stond.
Ik ga hier ook geen discussie over voeren, kan alleen maar zeggen die oorlog heeft brein doen lachen, alle torrent sites offline.
Dan laat je de echte vijand lachen en die zwaait de vlag, wij hebben gewonnen.
Het beste mensen
Extreme
Misschien raar voor veel mensen dat ik hier ineens opduik.
Wat ik heel graag wil ophelderen is dat ik nooit geen site heb verraden.
Heb nooit geen site offline gehaald met een ddos of iets in die buurt.
Wat in die screen hier staat, is helaas gebeurt.
Mis extreme torrents wel, denk soms zal ik hem opnieuw opstarten, wil die ellende niet meer.
Wie achter alle ellende die kant op zat weet ik niet, weet wel dat die persoon dubbel heeft gelegen omdat altijd het vingertje naar extreme stond.
Ik ga hier ook geen discussie over voeren, kan alleen maar zeggen die oorlog heeft brein doen lachen, alle torrent sites offline.
Dan laat je de echte vijand lachen en die zwaait de vlag, wij hebben gewonnen.
Het beste mensen
Extreme