ebookparadijs
Citaat van Snuffelxx op 7 oktober 2022, 10:06Weet iemand of ebookparadijs offline is.
Gisteren was er nog niks aan de hand.
Nu krijg ik deze melding:
Deze site is niet bereikbaar
www.ebookparadijs.org heeft de verbinding geweigerd.
Probeer dit eens:
- Controleer de verbinding
- Controleer de proxy en firewall
ERR_CONNECTION_REFUSED
Weet iemand of ebookparadijs offline is.
Gisteren was er nog niks aan de hand.
Nu krijg ik deze melding:
Deze site is niet bereikbaar
http://www.ebookparadijs.org heeft de verbinding geweigerd.
Probeer dit eens:
- Controleer de verbinding
- Controleer de proxy en firewall
Citaat van Snuffelxx op 7 oktober 2022, 10:16Extreme torrents (die overigens nog wel online is) meld het volgende:
Geen idee of dit iets te maken heeft met de velen sites die op dit moment niet bereikbaar zijn.
Extreme torrents (die overigens nog wel online is) meld het volgende:
Geen idee of dit iets te maken heeft met de velen sites die op dit moment niet bereikbaar zijn.
Citaat van DonderWolk op 7 oktober 2022, 10:22Extreme Torrents meld dat helemaal niet.
Dat is een screenshot van een PM die gestuurd is aantal dagen geleden op Ultimate Force.
Niet dingen door elkaar gaan halen
Extreme Torrents meld dat helemaal niet.
Dat is een screenshot van een PM die gestuurd is aantal dagen geleden op Ultimate Force.
Citaat van zorro 1970 op 7 oktober 2022, 10:40dit stond enkele dagen geleden wel op extreme torrents !!!!!!!!!
dit stond enkele dagen geleden wel op extreme torrents !!!!!!!!!
Citaat van Snuffelxx op 7 oktober 2022, 10:4119 minuten geleden zei DonderWolk:Extreme Torrents meld dat helemaal niet.
![]()
Dit screenshot komt toch echt van hun site.
Waar zij het weer vandaan hebben of waar het oorspronkelijk vandaan komt is mij niet bekend
19 minuten geleden zei DonderWolk:Extreme Torrents meld dat helemaal niet.
![]()
Dit screenshot komt toch echt van hun site.
Waar zij het weer vandaan hebben of waar het oorspronkelijk vandaan komt is mij niet bekend
Citaat van zorro 1970 op 7 oktober 2022, 10:44neen, het is er nu af bij extreme torrents, maar het heeft er op gestaan ,100 procent zeker van
neen, het is er nu af bij extreme torrents, maar het heeft er op gestaan ,100 procent zeker van
Citaat van Snuffelxx op 7 oktober 2022, 10:443 minuten geleden zei zorro 1970:dit stond enkele dagen geleden wel op extreme torrents !!!!!!!!!
Idd het staat er overigens nog steeds op
3 minuten geleden zei zorro 1970:dit stond enkele dagen geleden wel op extreme torrents !!!!!!!!!
Idd het staat er overigens nog steeds op
Citaat van zorro 1970 op 7 oktober 2022, 10:46ja het staat er nog altijd op, als je klikt bij postvak in
ja het staat er nog altijd op, als je klikt bij postvak in