Dutch Filmworks gaat illegale downloaders opsporen en laten betalen
Citaat van Duken op 27 augustus 2017, 05:32....poeh. die vrouw past in een ander topic
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat je IP adres wordt bijgewerkt in die database. Realtime kan het niet zijn. Misschien dat er een dagje overheen gaat.
....poeh. die vrouw past in een ander topic
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat je IP adres wordt bijgewerkt in die database. Realtime kan het niet zijn. Misschien dat er een dagje overheen gaat.
Citaat van Meh Meh op 27 augustus 2017, 09:34Ze hebben hier een dynamisch IP adres. Ik zie nu de lijst van gisteren niet meer...
Vanavond zal ik het weer proberen, hopelijk delen ze dan vannacht niet weer een nieuw IP adres uit.Er staat nu 1 film bij, Transformers: The Last Knight, gedownload op 14-aug-2017 6:09:00. Die heb ik zeker niet gedownload.
Ze hebben hier een dynamisch IP adres. Ik zie nu de lijst van gisteren niet meer...
Vanavond zal ik het weer proberen, hopelijk delen ze dan vannacht niet weer een nieuw IP adres uit.
Er staat nu 1 film bij, Transformers: The Last Knight, gedownload op 14-aug-2017 6:09:00. Die heb ik zeker niet gedownload.
Citaat van Meh Meh op 27 augustus 2017, 18:52Dah... Meaahh.... ik zat eerder te kijken op iknowwhatyoudownload.com met het IP adres van mijn VPN. Niet vreemd dat ik dan een enorme lijst zie.
Ik zal zo weer wat downloaden uit een nieuwsgroep met een VPN aan. Kijken of deze echt op de lijst komt, dat was laatst het geval.
Tijd en datum, grote van het bestand kwamen overeen.
Dah... Meaahh.... ik zat eerder te kijken op iknowwhatyoudownload.com met het IP adres van mijn VPN. Niet vreemd dat ik dan een enorme lijst zie.
Ik zal zo weer wat downloaden uit een nieuwsgroep met een VPN aan. Kijken of deze echt op de lijst komt, dat was laatst het geval.
Tijd en datum, grote van het bestand kwamen overeen.
Citaat van Duken op 28 augustus 2017, 06:22Hier ook, ik zit nu achter de VPN van private internet access.
http://iknowwhatyoudownload.com/en/peer/?ip=212.92.112.151
Daar slurpen ze ook veel
Hier ook, ik zit nu achter de VPN van private internet access.
http://iknowwhatyoudownload.com/en/peer/?ip=212.92.112.151
Daar slurpen ze ook veel
Citaat van Meh Meh op 28 augustus 2017, 10:33Ik zie een enorme lijst als ik met een VPN download maar slechts 1 iets zonder. En dat heb ik nooit gedownload.
Een VPN helpt dus wel. Usenet downloads komen er niet in voor.
Ik zie een enorme lijst als ik met een VPN download maar slechts 1 iets zonder. En dat heb ik nooit gedownload.
Citaat van William op 29 augustus 2017, 16:43On 8/28/2017 at 0:33 PM, Meh Meh said:Ik zie een enorme lijst als ik met een VPN download maar slechts 1 iets zonder. En dat heb ik nooit gedownload.
Een VPN helpt dus wel. Usenet downloads komen er niet in voor.Maar tis ook logisch dat Usenet niet voor komt in de lijst, de enige die weet welke ip's wat downloaden zijn de Usenet providers zelf. Alleen als je torrents download wordt je ip gespammed
On 8/28/2017 at 0:33 PM, Meh Meh said:Ik zie een enorme lijst als ik met een VPN download maar slechts 1 iets zonder. En dat heb ik nooit gedownload.
Maar tis ook logisch dat Usenet niet voor komt in de lijst, de enige die weet welke ip's wat downloaden zijn de Usenet providers zelf. Alleen als je torrents download wordt je ip gespammed
Citaat van Meh Meh op 2 september 2017, 17:32Nee, klopt, erg vreemd. Maar er stonden echt 2 dingen in de lijst, die ik op dat tijdstip heb gedownload. De datum, bestandsgrootte waren correct.
Maar het was met een VPN ontdekte ik later. Er zaten zelfs adult films tussen... Waarschijnlijk heeft een andere VPN gebruiker precies op hetzelfde moment dezelfde dingen gedownload van een torrent site.
Nee, klopt, erg vreemd. Maar er stonden echt 2 dingen in de lijst, die ik op dat tijdstip heb gedownload. De datum, bestandsgrootte waren correct.
Maar het was met een VPN ontdekte ik later. Er zaten zelfs adult films tussen... Waarschijnlijk heeft een andere VPN gebruiker precies op hetzelfde moment dezelfde dingen gedownload van een torrent site.
Citaat van William op 3 september 2017, 09:0415 hours ago, Meh Meh said:Nee, klopt, erg vreemd. Maar er stonden echt 2 dingen in de lijst, die ik op dat tijdstip heb gedownload. De datum, bestandsgrootte waren correct.
Maar het was met een VPN ontdekte ik later. Er zaten zelfs adult films tussen... Waarschijnlijk heeft een andere VPN gebruiker precies op hetzelfde moment dezelfde dingen gedownload van een torrent site.Zouden er dan toch meer mensen intresse hebben in die Geiten Pr0n?
15 hours ago, Meh Meh said:Nee, klopt, erg vreemd. Maar er stonden echt 2 dingen in de lijst, die ik op dat tijdstip heb gedownload. De datum, bestandsgrootte waren correct.
Zouden er dan toch meer mensen intresse hebben in die Geiten Pr0n?
Citaat van Meh Meh op 3 september 2017, 09:5854 minuten geleden zei oʞᴉlʞ:Zouden er dan toch meer mensen intresse hebben in die Geiten Pr0n?
Hoezo, hou jij daar dan van?
54 minuten geleden zei oʞᴉlʞ:Zouden er dan toch meer mensen intresse hebben in die Geiten Pr0n?
Hoezo, hou jij daar dan van?