Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Robin op 27 februari 2012, 21:30Oke better wordt er geen mac tut gemaakt, moet even flink trekken aan m'n studie dus geen tijd verspillen aan minecraft. Komt binnenkort wel!
Oke better wordt er geen mac tut gemaakt, moet even flink trekken aan m'n studie dus geen tijd verspillen aan minecraft. Komt binnenkort wel!
Citaat van Marciej123 op 27 februari 2012, 22:23^ is goed haha good luck!
^ is goed haha good luck!
Citaat van Marciej123 op 28 februari 2012, 07:20even aan rikkert vragen of dat hij m wilt beveiligen
even aan rikkert vragen of dat hij m wilt beveiligen
Citaat van Duken op 28 februari 2012, 07:27Robin houden zo... Minecraft werkt vervelend verslavend...... dus gewoon niet aan beginnen
Dat schip van Rikkert schiet al op, ziet er nu al geweldig mooi uit! Gisteren even aan mijn broer laten zien, die vind het ook super om al die bouwwerken te zien.
Robin houden zo... Minecraft werkt vervelend verslavend...... dus gewoon niet aan beginnen
Dat schip van Rikkert schiet al op, ziet er nu al geweldig mooi uit! Gisteren even aan mijn broer laten zien, die vind het ook super om al die bouwwerken te zien.
Citaat van Pctje op 28 februari 2012, 09:15Inderdaad, is echt verslavend. Vooral als je in creative mode zit en lekker kan bouwen. Werkt echt top!
Inderdaad, is echt verslavend. Vooral als je in creative mode zit en lekker kan bouwen. Werkt echt top!
Citaat van Rikkert. op 28 februari 2012, 13:39Klopt
Als er iets moet worden beveiligd, geef het even door aan mij als ik op de server ben.
Eerste crash is ook al geweest.... Wou eventjes wat water fixen crasht ie opeens
Klopt
Als er iets moet worden beveiligd, geef het even door aan mij als ik op de server ben.
Eerste crash is ook al geweest.... Wou eventjes wat water fixen crasht ie opeens
Citaat van Rikkert. op 28 februari 2012, 19:38Bij wie moet ik zijn voor een plugin?
Heb namelijk deze voor multiple world:
http://forums.bukkit.org/threads/tp-multiworld-v1-9-0-the-easy-multi-world-plugin-1317.35521/
Kunnen we een extra flat world nemen (dus zonder bergen en meren enzo), en dan een stad maken, met wegen en huizen en winkels enzo
Bij wie moet ik zijn voor een plugin?
Heb namelijk deze voor multiple world:
http://forums.bukkit.org/threads/tp-multiworld-v1-9-0-the-easy-multi-world-plugin-1317.35521/
Kunnen we een extra flat world nemen (dus zonder bergen en meren enzo), en dan een stad maken, met wegen en huizen en winkels enzo
Citaat van Marciej123 op 28 februari 2012, 20:28vraag even aan duken of hij de volledige map naar jou toestuurd, Als jij m dan helemaal zou willen configureren en dan de plugin.jar en de map met de config files terug stuurt kan duken die erin zetten, Server restarten en dan doet ie het.
vraag even aan duken of hij de volledige map naar jou toestuurd, Als jij m dan helemaal zou willen configureren en dan de plugin.jar en de map met de config files terug stuurt kan duken die erin zetten, Server restarten en dan doet ie het.
Citaat van DukeNPDA op 28 februari 2012, 21:23Ik zal morgen de ftp voor jullie openzetten. Dan kan je er zelf bij en aanpassen, wijzigen waar nodig. Server herstart zal ik zelf moeten doen daarna
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Ik zal morgen de ftp voor jullie openzetten. Dan kan je er zelf bij en aanpassen, wijzigen waar nodig. Server herstart zal ik zelf moeten doen daarna
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk