Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Rikkert. op 26 februari 2012, 19:38@Robin
Is goed, zal je eind deze week een link sturen met de blueprint!
@Duken
Waaraan? Je kunt iig redstone gebruiken!
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Is goed, zal je eind deze week een link sturen met de blueprint!
Waaraan? Je kunt iig redstone gebruiken!
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Citaat van Marciej123 op 26 februari 2012, 19:48zal morgen gaan vidden en nieuw filmpje uploaden
zal morgen gaan vidden en nieuw filmpje uploaden
Citaat van Duken op 26 februari 2012, 19:49Nou gewoon, ik hem een hendel, een knop etc. Maar wat kan je ermee? Hoe kan je ze binden met bv een deur?
Nou gewoon, ik hem een hendel, een knop etc. Maar wat kan je ermee? Hoe kan je ze binden met bv een deur?
Citaat van Marciej123 op 26 februari 2012, 21:23Met redstone en dan naar een 'iron door' toeleiden en dan de op de knop drukken, dan gaat ie open?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Met redstone en dan naar een 'iron door' toeleiden en dan de op de knop drukken, dan gaat ie open?
Citaat van Rikkert. op 26 februari 2012, 21:36Of je vraagt het aan mij, heb nooit zin om het uit te leggen maar wel om te maken
@Robin
Ik wil deze maken nadat mijn Warship af is.
http://www.planetminecraft.com/project/royal-palace/
Dus bereid je maar voor
Of je vraagt het aan mij, heb nooit zin om het uit te leggen maar wel om te maken
Ik wil deze maken nadat mijn Warship af is.
http://www.planetminecraft.com/project/royal-palace/
Dus bereid je maar voor
Citaat van Marciej123 op 26 februari 2012, 21:55Maak eerst nog maar die 76 lagen af joh xd
Maak eerst nog maar die 76 lagen af joh xd
Citaat van Rikkert. op 26 februari 2012, 22:00Hehehe
Komt voor elkaar! Voor de eerste maandag in Maart is die af
Heb nu 7,5 lagen af volgens mij. Had in laag 5 een foutje gemaakt dus moest 2 lagen verplaatsen zodat ik erbij kon hem die fout te herstellen
Wat een gedoe...
Hehehe
Komt voor elkaar! Voor de eerste maandag in Maart is die af
Heb nu 7,5 lagen af volgens mij. Had in laag 5 een foutje gemaakt dus moest 2 lagen verplaatsen zodat ik erbij kon hem die fout te herstellen Wat een gedoe...
Citaat van Marciej123 op 27 februari 2012, 00:18nice nice boys, tis goed voor vannacht, mijn floating island is helemaal af, Ziet er super vet uit al zeg ik het zelf:) een klein nostalgisch boeren dorpje
Morgen vidje online knallen!
nice nice boys, tis goed voor vannacht, mijn floating island is helemaal af, Ziet er super vet uit al zeg ik het zelf:) een klein nostalgisch boeren dorpje
Morgen vidje online knallen!
Citaat van Duken op 27 februari 2012, 07:16Is die floating island van jou?! Er zitten echt meersterwerken tussen. Ik ben nu maar mijn eigen huisje aan het nabouwen
Is die floating island van jou?! Er zitten echt meersterwerken tussen. Ik ben nu maar mijn eigen huisje aan het nabouwen