Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van r4dioactivity op 14 maart 2013, 20:30ik heb op internet servers gezien die met factions werken. Server is dus survival en je hebt in die server een aantal groepen die samenwerken en de strijd aan gaan met andere groepen zeg maar. Leek me wel een leuk idee. Alleen hebben we dan wel meer mensen nodig.
Daar zou je dan de wereld ook naar kunnen aanpassen. Dat elke groep ook echt een bepaald grondgebied heeft waar zij hun basis op bouwen.
ik heb op internet servers gezien die met factions werken. Server is dus survival en je hebt in die server een aantal groepen die samenwerken en de strijd aan gaan met andere groepen zeg maar. Leek me wel een leuk idee. Alleen hebben we dan wel meer mensen nodig.
Daar zou je dan de wereld ook naar kunnen aanpassen. Dat elke groep ook echt een bepaald grondgebied heeft waar zij hun basis op bouwen.
Citaat van Rikkert. op 14 maart 2013, 20:51Howhowhow dat is wel heel moeilijk haha
Nee ik zal morgen wel even kijken naar iets van Factions
Howhowhow dat is wel heel moeilijk haha
Nee ik zal morgen wel even kijken naar iets van Factions
Citaat van Rikkert. op 14 maart 2013, 22:33Okay.
Maar ik wil even weten of het nut heeft om een faction plugin erin te zetten..
Als er maar 4 mensen zijn weet ik een makkelijkere oplossing namelijk
Okay.
Maar ik wil even weten of het nut heeft om een faction plugin erin te zetten..
Als er maar 4 mensen zijn weet ik een makkelijkere oplossing namelijk
Citaat van Freddytje op 14 maart 2013, 23:44Radio, weet je geen server waar dat kan? Dan kunnen we gewoon met zn vieren meespelen met die anderen:)
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Radio, weet je geen server waar dat kan? Dan kunnen we gewoon met zn vieren meespelen met die anderen:)
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Citaat van Marciej123 op 15 maart 2013, 09:26@ Iedereen! Ik zal vanmiddag een Topic maken over mijn server, iedereen is welkom.
Mochten jullie het willen krijgen duken members speciale rangen
@ Iedereen! Ik zal vanmiddag een Topic maken over mijn server, iedereen is welkom.
Mochten jullie het willen krijgen duken members speciale rangen
Citaat van r4dioactivity op 15 maart 2013, 10:44Het kan ook wel op Marc zijn server, moeten we alleen via forum groepjes maken. De plugin is niet perse nodig.
@Freddytje, Als je op PvP minecraft server zoekt vind je er genoeg.
Het kan ook wel op Marc zijn server, moeten we alleen via forum groepjes maken. De plugin is niet perse nodig.
@Freddytje, Als je op PvP minecraft server zoekt vind je er genoeg.
Citaat van Duken op 15 maart 2013, 11:34Marciej, als je de server via Duken wilt laten lopen moet je het even laten weten. Dan kan ik hem 24/7 voor je laten draaien
Marciej, als je de server via Duken wilt laten lopen moet je het even laten weten. Dan kan ik hem 24/7 voor je laten draaien
Citaat van Marciej123 op 16 maart 2013, 20:04@ Duken, Ik wacht even voor een goeie update naar minecraft 1.5 en dan stuur ik hem naar jou!
@ Duken, Ik wacht even voor een goeie update naar minecraft 1.5 en dan stuur ik hem naar jou!