Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Marciej123 op 12 december 2012, 19:01de server was toch al uit? dat had rick toch een hele tijd terug al gedaan.
Anyways, mochten er mensen interesse hebben pakken we een betaalde hosting, das net zo makkelijk
de server was toch al uit? dat had rick toch een hele tijd terug al gedaan.
Anyways, mochten er mensen interesse hebben pakken we een betaalde hosting, das net zo makkelijk
Citaat van Marciej123 op 13 december 2012, 08:29Heb je de bestanden toevallig nog? en zou je eventueel door kunnen sturen?
Heb je de bestanden toevallig nog? en zou je eventueel door kunnen sturen?
Citaat van Duken op 13 december 2012, 09:10Tuurlijk, ze staan op de FTP. Deze heb ik nu weer open gezet. Je kan ze daar vanaf plukken.
Tuurlijk, ze staan op de FTP. Deze heb ik nu weer open gezet. Je kan ze daar vanaf plukken.
Citaat van Rikkert. op 13 december 2012, 11:43@marciej
Als je hem zelf wil gebruiken, zul je wel even craftbukkit en de plugins moeten updaten
@marciej
Als je hem zelf wil gebruiken, zul je wel even craftbukkit en de plugins moeten updaten
Citaat van Marciej123 op 13 december 2012, 14:51@marciej
I know, maar het gaat om de PEX permissies, die zijn we makkelijk om te kopieren
@ Duken, Thanks, zal ze er een dezer dagen vanaf halen
@marciej
I know, maar het gaat om de PEX permissies, die zijn we makkelijk om te kopieren
@ Duken, Thanks, zal ze er een dezer dagen vanaf halen
Citaat van r4dioactivity op 14 maart 2013, 13:20Bestaat de survival server al?
Bestaat de survival server al?
Citaat van r4dioactivity op 14 maart 2013, 16:18Ik las ergens dat Marc een nieuwe had gemaakt. Misschien verkeerd gelezen. Ik zou een survival wereld wel leuk vinden.
Ik las ergens dat Marc een nieuwe had gemaakt. Misschien verkeerd gelezen. Ik zou een survival wereld wel leuk vinden.