Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Duken op 18 juli 2012, 19:15Leeft dit eigenlijk nog? Indien 1 van de twee servers op mijn homeserver uit kan hoor ik het graag
Leeft dit eigenlijk nog? Indien 1 van de twee servers op mijn homeserver uit kan hoor ik het graag
Citaat van Marciej123 op 18 juli 2012, 21:09de survival server wordt naar mijn idee niet meer gebruikt
De main server zitten nog wel wat mensen op
de survival server wordt naar mijn idee niet meer gebruikt
De main server zitten nog wel wat mensen op
Citaat van Marciej123 op 21 juli 2012, 11:23ik vindt het prima
dan zal de main server ook wat soepeler lopen
ik vindt het prima dan zal de main server ook wat soepeler lopen
Citaat van Duken op 7 augustus 2012, 18:28en? Server nog altijd in gebruik? Het is namelijk erg rustig hier, of komt dat door de vakantie?
en? Server nog altijd in gebruik? Het is namelijk erg rustig hier, of komt dat door de vakantie?
Citaat van Marciej123 op 7 augustus 2012, 22:38er komt zsm een update aan. naar versie 1.3.1
maar idd rustig
er komt zsm een update aan. naar versie 1.3.1 maar idd rustig
Citaat van William op 9 augustus 2012, 12:33heb zojuist even over de wereld gevlogen, sinds de vorige keer dat ik er was is er weeral een groot deel extra kapot, misschien is het toch beter dat er weer een whitelist komt zolang dat niet alles hersteld en beschermd is?
Een paar minuten geleden kon ik niet op de duken.nl website, waarschijnlijk niets erg, maar wou het toch even melden.Dit kreeg ik:
504 Gateway Time-out
Groetjes
Dedinos
heb zojuist even over de wereld gevlogen, sinds de vorige keer dat ik er was is er weeral een groot deel extra kapot, misschien is het toch beter dat er weer een whitelist komt zolang dat niet alles hersteld en beschermd is?
Een paar minuten geleden kon ik niet op de duken.nl website, waarschijnlijk niets erg, maar wou het toch even melden.Dit kreeg ik:
504 Gateway Time-out
Groetjes
Dedinos
Citaat van William op 12 augustus 2012, 11:28hallo,
kan iemand minecraft giftcode geven aan mij? want wil het super graag spelen online. en ik geef je 20euro paysafecard ervoor of als je wilt 30 als ik minecraft maar kan spelen online ;s
mvg. fillekes1
hallo,
kan iemand minecraft giftcode geven aan mij? want wil het super graag spelen online. en ik geef je 20euro paysafecard ervoor of als je wilt 30 als ik minecraft maar kan spelen online ;s
mvg. fillekes1