do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Duken.nl Minecraft server [24/7]

VorigePage 57 of 75Volgende

Zodra die van Marcel online is, kan de survival weg denk ik.

Creative zullen we naar kijken. Kan dit niet worden opgelost, of als alleen een andere map helpt. Dan even kijken wat we daarmee gaan doen :)

Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.

ik ben hier thuis al begonnen aan het opschonen van de plugins, Vanmiddag misschien eens kijken om naar andere plugins te zoeken.

@ Rikkert, App me maar ;) dan leg ik uit van hoe en wat ik denk dat we met de server moeten doen.

----

Verder denk ik dat de server gewoon aan moet blijven staan, Survival wordt nog niet echt iets. Dus als de survival van Marcel klaar is kan de Duken Survival uit.

ik heb voor de rest nog wel wat idee'tjes.

laat het je wel horen rikkert! ^_^

Wat zijn nou de verschillen tussen de server van Duken en die van Marcel? De bandwith is sowieso al het zelfde, Duken heeft vast ook wel minimaal 4GB werkgeheugen, maar de processor weet ik niet.

Misschien eerst maar even de specs tegenover elkaar zetten voordat jullie alles verplaatsen, zou een beetje stom zijn als duken's server toch beter blijkt te zijn!

Ik weet wel waarom het voor Marcel fijner is om de server zelf te draaien. Hij kan makkelijk zelf alles configureren. Hoeft niet steeds met een FTP in te loggen. Hoeft niet steeds te wachten op een restart. Is voor hem fijner.

Klopt dat werkt ook fijner ;)

Maar een goede admin test eerst plugins in een test omgeving en knalt niet zomaar alles op de productie server :P Dan is een herstart ook maar sporadisch nodig ;)

Klopt dat werkt ook fijner ;)

Maar een goede admin test eerst plugins in een test omgeving en knalt niet zomaar alles op de productie server :P Dan is een herstart ook maar sporadisch nodig ;)

Tenzij je al 2 jaar ervaring hebt met minstens 100 verschillende plugins ^^

Marcel, waar heb je het over? Zaken dienen altijd getest te worden voor ze in productie gaan, hoe oud en wijs je ook mag zijn.

Rikkert en ik zijn al de hele middag bezig aan de server. Er is nu geen lag meer (zoals getest)

We zijn bezig met de plugins die we extra toevoegen om deze helemaal in te stellen.

Ik hoop dit vanavond of morgen helemaal af te maken. Dan zet ik m terug in de ftp en kan duken hem even restarten ;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Top, ik herstart hem als ik een berichtje krijg. let wel, als ik een keer op vakantie ga is het herstarten best lastig ;)

Klopt duken als er dan problemen zijn zal ik hem hier thuis hosten ;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

VorigePage 57 of 75Volgende