do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Duken.nl Minecraft server [24/7]

VorigePage 50 of 75Volgende

Tof! Dan binnenkort maar even of een nieuwe maken of deze uitbreiden?

Over dat server gebeuren moeten jij en Duken maar even uitvechten daar maakt mij op zich niet zo veel uit ;)

Ik heb een server tot mijn beschikking en een dikke upload. Hij draait nu al een maand of twee prima's. Maar ik heb er geen probleem mee als iemand anders hem wilt overnemen. Alleen is het wel de eis dat hij 24/7 draait ;)

Die andere server gooi ik nu in de lucht,

mijn server heeft uptime van meer dan 2 maand nu, hij is heeeeel zelden offline draait nu niks op (behalve mc) heb hier upload van 10mbit.

Het inrichten van een goeie frisse survival server zal wat tijd kosten. Alles moet goed afgesteld worden en er moet een nieuwe grote map gemaakt worden.

Dus gaat wel een weekje werk inzitten.

Hij Draait: 84.107.229.26:25566

Dus

Creative:

84.107.229.26:25565

Survival:

84.107.229.26:25566

:goed:

Ik kom nu even niet kijken ;) ik ga nu even build-off game doen met Marciej123/Arwinlikeaboss :)

Zal daarna wel even komen!

Hoe werkt dat survival etc precies? Zodra ik Minecraft installeer moet ik dan nog plugins daar voor installeren?

Ik laat me username wel even achter zodra ik een account gekocht heb, zodat ik ook op de lijst kan. ;)

Misschien heb je wat aan de Wikipedia? :P

Jij moet alleen maar Minecraft installeren. Je vult dan je IP in bij Multiplayer en je kan gewoon lekker spelen :)

Dat begrijp ik inderdaad ;)

Het is toch dan zo dat als ik survival met jullie ga doen dan je dan moet overleven op een eiland met een beperkt aantal resources of hoe is dat ingesteld?

je bedoelt in de episodes om mee te praten ook enzo?

daar maken we van bomen het hout (duh) om vervolgens steen te hakken met pickaxes en dan steeds meer spullen te krijgen en spullen te maken > Huis uitbouwen > etc etc etc.

Het is geen eiland, Dus niet een speciale map ofzo maar gewoon een willekeurige nieuw gemaakte map die we zonder seed gespawnt hebben.

VorigePage 50 of 75Volgende