Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Duken op 9 april 2012, 19:34duken, zou je in het nieuwsbericht de video aan kunnen passen? De link is:http://www.youtube.com/watch?v=u1sLzGLPCtc&hd=1nu gaat ie naar Dual Surival deel 1
Alvast bedankt!
Is aangepast!
duken, zou je in het nieuwsbericht de video aan kunnen passen? De link is:http://www.youtube.com/watch?v=u1sLzGLPCtc&hd=1nu gaat ie naar Dual Surival deel 1
Alvast bedankt!
Is aangepast!
Citaat van Freddytje op 9 april 2012, 22:27Zo, net hardcore survival gedaan met Marcel. Zeker vet, 1000 x dood gegaan maar is leuker als creative
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Zo, net hardcore survival gedaan met Marcel. Zeker vet, 1000 x dood gegaan maar is leuker als creative
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van marcelvn op 9 april 2012, 23:29ja, minecraft verveelde me behoorlijk. Maar ultra-hardcore survival + een cool survival island is wel de ultieme minecraft sensatie.
wat een fun, wou eigenlijk al eerder naar bed, mja :/ lekker addicting weer. die creepers en skeletons halen al het bloed onder je nagels weg.
En elke keer dood, elke keer van alles kwijt maar gewoon blijven spelen
. je hele huis aan gort door fire-creepers, of 20 fire-arrows in je rug van skeletons.
heerlijk
. creative vind ik sowieso het slechtste wat ze ooit hebben verzonnen in minecraft. jammer van mensen die (serius ja voor minecraft) hacks hebben zoals vliegen @ rikkert xD
Nja tijd om te slapen, tot morgen minecraft.
ja, minecraft verveelde me behoorlijk. Maar ultra-hardcore survival + een cool survival island is wel de ultieme minecraft sensatie.
wat een fun, wou eigenlijk al eerder naar bed, mja :/ lekker addicting weer. die creepers en skeletons halen al het bloed onder je nagels weg.
En elke keer dood, elke keer van alles kwijt maar gewoon blijven spelen . je hele huis aan gort door fire-creepers, of 20 fire-arrows in je rug van skeletons.
heerlijk . creative vind ik sowieso het slechtste wat ze ooit hebben verzonnen in minecraft. jammer van mensen die (serius ja voor minecraft) hacks hebben zoals vliegen @ rikkert xD
Nja tijd om te slapen, tot morgen minecraft.
Citaat van Rikkert. op 9 april 2012, 23:38Hehe dat vliegen had ik voor Creative, alleen als je datg eenmaal gewend bent, is het moeilijk om er van af te kicken
Ik zal hem wel deinstalleren
Maar is idd leuker dan Creative je hebt een doel: overleven
Morgen weer?
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Hehe dat vliegen had ik voor Creative, alleen als je datg eenmaal gewend bent, is het moeilijk om er van af te kicken
Ik zal hem wel deinstalleren
Maar is idd leuker dan Creative je hebt een doel: overleven
Morgen weer?
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Citaat van Marciej123 op 10 april 2012, 09:14Sorry dat ik gister niet kon. Was erg druk met school @rik vanmiddag msn?
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Sorry dat ik gister niet kon. Was erg druk met school @rik vanmiddag msn?
Citaat van Rikkert. op 10 april 2012, 10:32@Marc
Wordt vanavond ben zo werken.
@Duken
Is volgens mij een heel stuk minder
Verstuurd van mijn HTC Sensation XE with Beats Audio met Tapatalk
@Marc
Wordt vanavond ben zo werken.
Is volgens mij een heel stuk minder
Verstuurd van mijn HTC Sensation XE with Beats Audio met Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 10 april 2012, 10:55Lag is idd weg!
@ rik, okee is prima
Lag is idd weg!
@ rik, okee is prima
Citaat van Demo op 10 april 2012, 15:03Hallo
ik boefi66 zou graag op de white-list willen
mijn username is boefi66 en ik ben 13 jaar oud
tot mijnens
Hallo
ik boefi66 zou graag op de white-list willen
mijn username is boefi66 en ik ben 13 jaar oud