Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Robbert op 6 april 2012, 16:33Broertjes en zusjes heb ik niet
. Maar mc staat soms ook aan als ik er niet ben.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Broertjes en zusjes heb ik niet . Maar mc staat soms ook aan als ik er niet ben.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Citaat van Freddytje op 6 april 2012, 17:16Dat mijn vorige probleem is verergerd. Paar pagina's terug, kan het even niet vinden. Als robbert niks doet, DAN LEEFT ZIJN HUIS D: Eng spel, dat MineCraft.
Dat mijn vorige probleem is verergerd. Paar pagina's terug, kan het even niet vinden. Als robbert niks doet, DAN LEEFT ZIJN HUIS D: Eng spel, dat MineCraft.
Citaat van Robbert op 6 april 2012, 18:20Fred, ik heb je meerdere keren aageboden om jouw huis los te koppelen van mijn huis en de beveiliging er van af te halen. Dit hoefde van jouw niet. Zoals bij je bekend is deel ik mijn minecraft-account met vrienden, daar ik 1,5 week proefwerkweek had ben ik in die tijd niet op minecraft geweest. Immers ik moest mijn cijfers omhoog halen. Leren, leren, leren. Dit was voor mij ook een verrassing dat er wat aan jouw huis gedaan was. Ik heb het net aan de vriend, waarmee ik het account deel, gevraagd en hij zei dat hij dit inderdaad gedaan heeft.
Wat is volgens jouw de oplossing?
Fred, ik heb je meerdere keren aageboden om jouw huis los te koppelen van mijn huis en de beveiliging er van af te halen. Dit hoefde van jouw niet. Zoals bij je bekend is deel ik mijn minecraft-account met vrienden, daar ik 1,5 week proefwerkweek had ben ik in die tijd niet op minecraft geweest. Immers ik moest mijn cijfers omhoog halen. Leren, leren, leren. Dit was voor mij ook een verrassing dat er wat aan jouw huis gedaan was. Ik heb het net aan de vriend, waarmee ik het account deel, gevraagd en hij zei dat hij dit inderdaad gedaan heeft.
Wat is volgens jouw de oplossing?
Citaat van Marciej123 op 6 april 2012, 18:26calm down guys..
robbert heeft met freddy op mc gepraat. je hoefde je deel niet terug fred, Right?
Het is inderdaad fout gegaan en hij heeft zn excuses en een oplossing aangeboden.
stop met kibbelen boys..
Freddy, Bouw een nieuw huis of je mag een eigen verdieping bij mijn Duken wolkenkrabber.
Anyways,
wij hebben geen zin in geruzie op de server, It's just an fucking (addicting) game.
Dusja.
Mocht het niet stoppen zal dr een ban moeten volgens helaas.
calm down guys..
robbert heeft met freddy op mc gepraat. je hoefde je deel niet terug fred, Right?
Het is inderdaad fout gegaan en hij heeft zn excuses en een oplossing aangeboden.
stop met kibbelen boys..
Freddy, Bouw een nieuw huis of je mag een eigen verdieping bij mijn Duken wolkenkrabber.
Anyways,
wij hebben geen zin in geruzie op de server, It's just an fucking (addicting) game.
Dusja.
Mocht het niet stoppen zal dr een ban moeten volgens helaas.
Citaat van Marciej123 op 6 april 2012, 19:01er staan inmiddels al 4 delen online, Heb je ze nog niet gezien?
Kijk ze dan eens, laat een leuke reactie achter en doe een duimpje omhoog
er staan inmiddels al 4 delen online, Heb je ze nog niet gezien?
Kijk ze dan eens, laat een leuke reactie achter en doe een duimpje omhoog
Citaat van Rikkert. op 6 april 2012, 19:06Heb even alles geliked + bij deel 4 iets gezegd.
Wanneer gaan we filmen met Marcelvn?
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Heb even alles geliked + bij deel 4 iets gezegd.
Wanneer gaan we filmen met Marcelvn?
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Citaat van Marciej123 op 6 april 2012, 19:30i dont know, zeg het maar
ik zag het! Top!
i dont know, zeg het maar
ik zag het! Top!