Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Marciej123 op 25 februari 2012, 15:54Ps. wat vinden jullie van het youtube channel qua looks ^^
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ps. wat vinden jullie van het youtube channel qua looks ^^
Citaat van Farid. op 25 februari 2012, 16:57Nooh welke aap heeft koeien losgelaten in mn huisHaha geweldige actie! In je huis nog wel...
Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy SII met 2.3.6
Nooh welke aap heeft koeien losgelaten in mn huis
Haha geweldige actie! In je huis nog wel...
Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy SII met 2.3.6
Citaat van DukeNPDA op 25 februari 2012, 18:34Sorry ... Was ik..... Even aan het spelen geweest met alle instellingen... Ik slacht ze morgen allemaal.
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Sorry ... Was ik..... Even aan het spelen geweest met alle instellingen... Ik slacht ze morgen allemaal.
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 26 februari 2012, 00:14Hotel duken is onderweg, heb een ziek groot idee in mn hoofd en is al lekker opweg
Ps pikachu is af, staat naar charmander!
Hotel duken is onderweg, heb een ziek groot idee in mn hoofd en is al lekker opweg
Ps pikachu is af, staat naar charmander!
Citaat van Duken op 26 februari 2012, 06:29Damn! Wat een mooie gebouwen! Dat glazen huis is super, maar ook die houten.
Jullie moeten hier screenshots plaatsen!
edit,
Die pikachu is ook zo mooi.... wat een werk.
Damn! Wat een mooie gebouwen! Dat glazen huis is super, maar ook die houten.
Jullie moeten hier screenshots plaatsen!
edit,
Die pikachu is ook zo mooi.... wat een werk.
Citaat van Duken op 26 februari 2012, 07:00Kak... ik ben gevallen in het niets.... hoe kom ik daar uit? Hoe herstart ik mijn locatie?
Kak... ik ben gevallen in het niets.... hoe kom ik daar uit? Hoe herstart ik mijn locatie?