Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Rikkert. op 28 maart 2012, 18:43Heb een nieuw muurtje gemaakt bij de Spawn plek.
Hier kun je op aanvraag een teleport laten plaatsen naar de door jou gewenste plek.
Vond het wel een leuk idee xD
Heb een nieuw muurtje gemaakt bij de Spawn plek.
Hier kun je op aanvraag een teleport laten plaatsen naar de door jou gewenste plek.
Vond het wel een leuk idee xD
Citaat van DukeNPDA op 28 maart 2012, 19:20Je was actief om 08.55? Maar voor de zekerheid server zojuist herstart. Log was trouwens 10 gb..... Fix dit rikkert of marciej. Heb nu log verwijdert en opnieuw aangemaakt maar als ik op vakantie ga moet de server uit... Anders loopt de hard Disk
misschien in een setting / ini logging uit zetten?
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Je was actief om 08.55? Maar voor de zekerheid server zojuist herstart. Log was trouwens 10 gb..... Fix dit rikkert of marciej. Heb nu log verwijdert en opnieuw aangemaakt maar als ik op vakantie ga moet de server uit... Anders loopt de hard Disk
misschien in een setting / ini logging uit zetten?
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Citaat van Rikkert. op 28 maart 2012, 19:22Ik zal alles weer eens na lopen. Ik kijk anders even voor een log-disabler-plugin als die bestaat
Maar is idd raaar
Ik zal alles weer eens na lopen. Ik kijk anders even voor een log-disabler-plugin als die bestaat
Maar is idd raaar
Citaat van Marciej123 op 28 maart 2012, 19:34ik kijk wel even want heb ooit zelf logging aan gezet, Weet niet zeker of dat die log is want er is nog een log file maar die is klein gebleven
ik kijk wel even want heb ooit zelf logging aan gezet, Weet niet zeker of dat die log is want er is nog een log file maar die is klein gebleven
Citaat van Rikkert. op 29 maart 2012, 14:49Volgens mij is er geen plugin van... Ik snap echt helemaal niks van die settings dus misschien dat Marciej123 even kan kijken?
Buiten kant van mijn schip is nu ongeveer klaar. Misschien nog kleine punten verbeteren. Nu op naar de binnenkant
Heb ook een soort van 'Straalmotor' gemaakt
Volgens mij is er geen plugin van... Ik snap echt helemaal niks van die settings dus misschien dat Marciej123 even kan kijken?
Buiten kant van mijn schip is nu ongeveer klaar. Misschien nog kleine punten verbeteren. Nu op naar de binnenkant
Heb ook een soort van 'Straalmotor' gemaakt