Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Marciej123 op 23 maart 2012, 21:11Rikkert wees mij er net op dat het 1.2.4 was, had het verkeerd gelezen haha geen 1.4 dus maar 1.2.4! en die komt er binnenkort aan.
Rikkert wees mij er net op dat het 1.2.4 was, had het verkeerd gelezen haha geen 1.4 dus maar 1.2.4! en die komt er binnenkort aan.
Citaat van Rikkert. op 26 maart 2012, 11:37Monsters/Mobs zijn nu ingeschakeld. Dus pas op bij donkere ruimtes!
Updaten naar 1.2.4 nog niet aan te raden, aangezien de server daar nog niet op draait
Monsters/Mobs zijn nu ingeschakeld. Dus pas op bij donkere ruimtes!
Updaten naar 1.2.4 nog niet aan te raden, aangezien de server daar nog niet op draait
Citaat van Duken op 26 maart 2012, 18:39Ai dat is tof! Dus ik kan in mijn kerkers wat monsters knallen.... dan zijn ze tenminste veilig
Wanneer is jullie update verwacht?
Ai dat is tof! Dus ik kan in mijn kerkers wat monsters knallen.... dan zijn ze tenminste veilig
Wanneer is jullie update verwacht?
Citaat van Rikkert. op 26 maart 2012, 18:45Zo gauw jij daar tijd voor hebt
Wij kunnen dat zelf niet doen. Kan hem alleen uitzetten en dan de nieuwe versie erin zetten. Aanzetten wordt een probleem
Zo gauw jij daar tijd voor hebt
Wij kunnen dat zelf niet doen. Kan hem alleen uitzetten en dan de nieuwe versie erin zetten. Aanzetten wordt een probleem
Citaat van Duken op 26 maart 2012, 18:55Nu dan? Ik zou zeggen stuur een PM als hij uit / aan kan. Dan krijg ik een mail en voer ik het direct uit
Nu dan? Ik zou zeggen stuur een PM als hij uit / aan kan. Dan krijg ik een mail en voer ik het direct uit
Citaat van Rikkert. op 26 maart 2012, 19:00Ik heb hem nu uitstaan. Ze zijn in 3 dagen 14 builds verder ongeveer btw
Ik stuur je zo een PM dat die aan kan!
Ik heb hem nu uitstaan. Ze zijn in 3 dagen 14 builds verder ongeveer btw
Ik stuur je zo een PM dat die aan kan!
Citaat van Marciej123 op 26 maart 2012, 19:24Gaan we doen! Toppertje boys! Even texturepack nalopen!
Gaan we doen! Toppertje boys! Even texturepack nalopen!
Citaat van sc0ttty op 26 maart 2012, 20:05Mooi
! Had hem perongeluk geupdate maar nu kan ik er gelukkig weer op
.
Verstuurd van mijn Samsung GT-i9001 met tapatalk.
Mooi ! Had hem perongeluk geupdate maar nu kan ik er gelukkig weer op
.
Verstuurd van mijn Samsung GT-i9001 met tapatalk.