Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Marciej123 op 15 maart 2012, 22:18Wie heeft er trouwens zin *hint naar rikkert* om een verhaallijn op te nemen? @ survival zonder plugins?
Microfoon verplicht!
We moeten even het youtube kanaal volgooien
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Wie heeft er trouwens zin *hint naar rikkert* om een verhaallijn op te nemen? @ survival zonder plugins?
Microfoon verplicht!
We moeten even het youtube kanaal volgooien
Citaat van Rikkert. op 16 maart 2012, 12:41In het weekend misschien een keer, zal wel even kijken
Iemand die helpt dit te maken? Dan kijken we wel wie het Ship maakt en wie het station
EDIT: laat maar geen schematic van :S
Pokemon wereld samen met Thijssz
Bij het aanmaken van een nieuwe wereld voor Pokemon, is de server vast gelopen... Zal Duken even een PMtje sturen.
In het weekend misschien een keer, zal wel even kijken
Iemand die helpt dit te maken? Dan kijken we wel wie het Ship maakt en wie het station
EDIT: laat maar geen schematic van :S
Pokemon wereld samen met Thijssz
Bij het aanmaken van een nieuwe wereld voor Pokemon, is de server vast gelopen... Zal Duken even een PMtje sturen.
Citaat van Duken op 16 maart 2012, 15:49@ rikkert en Marcjie... die server is nu te zwaar. CPU 80 a 90%... was in het begin 20 / 30%... die log loopt ook helemaal vol. Check maar screenshot.
Dus kopieer hem van de FTP, start hem eens bij jezelf zodat je die meldingen kan nagaan en weghalen
Anders kan ik hem straks gewoon niet meer draaien....
@ rikkert en Marcjie... die server is nu te zwaar. CPU 80 a 90%... was in het begin 20 / 30%... die log loopt ook helemaal vol. Check maar screenshot.
Dus kopieer hem van de FTP, start hem eens bij jezelf zodat je die meldingen kan nagaan en weghalen Anders kan ik hem straks gewoon niet meer draaien....
Citaat van Marciej123 op 16 maart 2012, 15:51Ik upload de video en.ga er mee aan de slag!
Ik upload de video en.ga er mee aan de slag!
Citaat van Thijs. op 16 maart 2012, 16:45Ja die faalde wel heel erg.
Maar ja, komt later wel.
Dat met het griefen moet nu wel afgelopen zijn.
l
Ja die faalde wel heel erg.
Maar ja, komt later wel.
Dat met het griefen moet nu wel afgelopen zijn.
l
Citaat van Rikkert. op 16 maart 2012, 16:47Yup daarom komt er een Whitelist. Hebben Marc en ik definitief besproken
Want we kunnen niet iedereen in de gaten houden, of we moeten weer een hele zooi plugins installen om die griefers op te sporen, en dan lagt de server heel veel
Marciej vertelt er zo wel meer over denk ik
Yup daarom komt er een Whitelist. Hebben Marc en ik definitief besproken
Want we kunnen niet iedereen in de gaten houden, of we moeten weer een hele zooi plugins installen om die griefers op te sporen, en dan lagt de server heel veel
Marciej vertelt er zo wel meer over denk ik
Citaat van Rikkert. op 16 maart 2012, 17:00Graag even je naam in dit topic melden. Marciej en ik en Duken zullen je dan op de whitelist plaatsen waardoor je kunt joinen.
Hebben er al een hoop aan toegevoegd btw! Dus probeer eerst in te loggen voordat je je naam hier meld AUB!
Graag even je naam in dit topic melden. Marciej en ik en Duken zullen je dan op de whitelist plaatsen waardoor je kunt joinen.
Hebben er al een hoop aan toegevoegd btw! Dus probeer eerst in te loggen voordat je je naam hier meld AUB!
Citaat van DukeNPDA op 16 maart 2012, 17:03Euuuu..... Het is jullie server. dus whitelist Prima maar ik hoef geen berichtje
Hehe anders word ik gek van de pms
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Euuuu..... Het is jullie server. dus whitelist Prima maar ik hoef geen berichtje
Hehe anders word ik gek van de pms
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 16 maart 2012, 17:06We doen het niet met PMs voor de whitelist,
POST HIER IN HET TOPIC! OF BIJ DE VIDEO'S @ YOUTUBE
We doen het niet met PMs voor de whitelist,
POST HIER IN HET TOPIC! OF BIJ DE VIDEO'S @ YOUTUBE