Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Thijs. op 10 maart 2012, 13:36GRRR, mijn broertje heeft een hendel overgehaald waarmee ik naar zon medieval achtig iets ging, en nu kan ik niet meer bij mijn huis enzo.
Kan iemand mij terug zetten naar de creative mode?
GRRR, mijn broertje heeft een hendel overgehaald waarmee ik naar zon medieval achtig iets ging, en nu kan ik niet meer bij mijn huis enzo.
Kan iemand mij terug zetten naar de creative mode?
Citaat van Marciej123 op 10 maart 2012, 13:36ik kom eraan!
ik kom eraan!
Citaat van Marciej123 op 11 maart 2012, 12:35you are welcome!
Wie heeft er trouwens een Full HD scherm en kan een paar mooie screenshots maken voor begin topic?
(druk op F1 om je HUD weg te halen en F2 voor screen shot, Deze komen te staan in: %appdata%/roaming/.minecraft/screenshots)
you are welcome!
Wie heeft er trouwens een Full HD scherm en kan een paar mooie screenshots maken voor begin topic?
(druk op F1 om je HUD weg te halen en F2 voor screen shot, Deze komen te staan in: %appdata%/roaming/.minecraft/screenshots)
Citaat van Rikkert. op 11 maart 2012, 13:02Ik heb een Full HD scherm ja
Waar moet een sreen van worden gemaakt? Zeg maar en het komt eraan
Ik heb een Full HD scherm ja
Waar moet een sreen van worden gemaakt? Zeg maar en het komt eraan
Citaat van Marciej123 op 11 maart 2012, 13:15paar leuke gebouwen, kies maar wat leuks joh.
Wel in texturepack, Staat net iets mooier ^^
paar leuke gebouwen, kies maar wat leuks joh.
Wel in texturepack, Staat net iets mooier ^^
Citaat van Marciej123 op 11 maart 2012, 13:20toppie, Je mag alles in een .rar doen dat ik het op mn dropbox upload als je dat wilt
I dont care
toppie, Je mag alles in een .rar doen dat ik het op mn dropbox upload als je dat wilt I dont care