Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Marciej123 op 24 februari 2012, 18:18Hij is al wel naar duken verstuurd he
Hij is al wel naar duken verstuurd he
Citaat van sc0ttty op 24 februari 2012, 22:02Avondje in server gespeeld ! Vind minecraft helemaal niet meer zon lelijk spel
. Mooie map trouwens!
Avondje in server gespeeld ! Vind minecraft helemaal niet meer zon lelijk spel . Mooie map trouwens!
Citaat van Rikkert. op 24 februari 2012, 22:05Haha
Ben al wat aan het bouwen geweest, heb charmander gemaakt. Om er in te komen. Zal zondag beginnen met een groot pixel art ding. Wat het wordt? Een verrassing.
Trouwens: Iemand die met mij zin heef om Runescape world na te maken? En dan beginnen met Lumbridge en zo verder? Laat maar weten, ik ga eerst een tutorial zoeken om het te maken in Minecraft
Haha
Ben al wat aan het bouwen geweest, heb charmander gemaakt. Om er in te komen. Zal zondag beginnen met een groot pixel art ding. Wat het wordt? Een verrassing.
Trouwens: Iemand die met mij zin heef om Runescape world na te maken? En dan beginnen met Lumbridge en zo verder? Laat maar weten, ik ga eerst een tutorial zoeken om het te maken in Minecraft
Citaat van Rikkert. op 24 februari 2012, 22:52Okay awesome
Zal eerst een easy mega bouwwerk zoeken om te wennen
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Okay awesome
Zal eerst een easy mega bouwwerk zoeken om te wennen
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Citaat van Marciej123 op 24 februari 2012, 23:22^is goed
eerst maak ik wel mn floating island af!
^is goed
eerst maak ik wel mn floating island af!
Citaat van Rikkert. op 24 februari 2012, 23:24Is goed! Dan zal ik daar mijn eerste Mega bouwwerk op maken, with your permmisions ofcourse
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Is goed! Dan zal ik daar mijn eerste Mega bouwwerk op maken, with your permmisions ofcourse
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk