Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van William op 29 februari 2012, 15:39zodra ik thuis ben check ik meteen ff
Via http://dl.dropbox.co...1/Minecraft.htm
zodra ik thuis ben check ik meteen ff
Citaat van Wous op 29 februari 2012, 15:51Ik heb even via Duken's mooie Java linkje de wereld bekeken, de QR code werkt ook!
Ik snap alleen niet hoe je zulke bouwerken allemaal kunt maken, dat lukt mij echt niet haha!
Ik heb even via Duken's mooie Java linkje de wereld bekeken, de QR code werkt ook!
Ik snap alleen niet hoe je zulke bouwerken allemaal kunt maken, dat lukt mij echt niet haha!
Citaat van William op 29 februari 2012, 17:49is het zo dat de server nu online is? want er staat: can;t reach te server:(. goed gedaan mannen trouwens voor de servers! ziet er allemaal goed uit
is het zo dat de server nu online is? want er staat: can;t reach te server:(. goed gedaan mannen trouwens voor de servers! ziet er allemaal goed uit
Citaat van William op 29 februari 2012, 17:52is het zo dat de server nu online is? want er staat: can;t reach te server:(. goed gedaan mannen trouwens voor de servers! ziet er allemaal goed uit
me2
is het zo dat de server nu online is? want er staat: can;t reach te server:(. goed gedaan mannen trouwens voor de servers! ziet er allemaal goed uit
me2
Citaat van Marciej123 op 29 februari 2012, 18:08Duken moet de server even restarten, Hij viel er ineens uit.
Duken moet de server even restarten, Hij viel er ineens uit.
Citaat van William op 29 februari 2012, 18:18okee @Marciej123 !
okee @Marciej123 !