Duken en malwarebytes
Citaat van Duken op 8 juli 2020, 08:03Wat goed dat we weer zijn vrijgegeven. Ik zal inderdaad de oude files maar een keer verwijderen, die zijn toch niet meer te gebruiken vanaf het huidige CMS. Het CMS uit 2011 is vervangen
![]()
Ik zal ook nog even kijken naar wat Malwarebytes aangeeft "scan the file(s) you host on the domain with MBAM" . Het liefste heb ik geen extra modules op de webserver. Die kunnen met updates weer veel stukmaken.
Nogmaals dank @xipher
Wat goed dat we weer zijn vrijgegeven. Ik zal inderdaad de oude files maar een keer verwijderen, die zijn toch niet meer te gebruiken vanaf het huidige CMS. Het CMS uit 2011 is vervangen
Ik zal ook nog even kijken naar wat Malwarebytes aangeeft "scan the file(s) you host on the domain with MBAM" . Het liefste heb ik geen extra modules op de webserver. Die kunnen met updates weer veel stukmaken.
Nogmaals dank @xipher
Citaat van xipher op 8 juli 2020, 21:3313 uur geleden zei Duken:Ik zal ook nog even kijken naar wat Malwarebytes aangeeft "scan the file(s) you host on the domain with MBAM" . Het liefste heb ik geen extra modules op de webserver. Die kunnen met updates weer veel stukmaken.
Nogmaals dank @xipher
Wat ze denk ik bedoelen is download even al die bestanden naar je systeem en laat deze door Malwarebytes scannen. Maar aangezien het hier vaak om hele oude bestanden gaat, zeg ik verwijder of vervang ze door een nieuwe.
graag gedaan 🙂
13 uur geleden zei Duken:Ik zal ook nog even kijken naar wat Malwarebytes aangeeft "scan the file(s) you host on the domain with MBAM" . Het liefste heb ik geen extra modules op de webserver. Die kunnen met updates weer veel stukmaken.
Nogmaals dank @xipher
Wat ze denk ik bedoelen is download even al die bestanden naar je systeem en laat deze door Malwarebytes scannen. Maar aangezien het hier vaak om hele oude bestanden gaat, zeg ik verwijder of vervang ze door een nieuwe.
graag gedaan 🙂