Drunkenslug is vandaag open voor registratie
Citaat van Demo op 23 juni 2022, 06:03Op 21-6-2022 om 21:08 zei Bollenpeller:Iemand al iets gedownload van deze site?
Ik krijg alleen maar een map met rare bestanden waar ik niets mee kan.
Werk met Grabit hier.
Beste @Bollenpeller,
Na het lezen van alle reacties op jouw vraag kan je concluderen dat je 2 opties hebt om jouw probleem op te lossen;
- Je stopt met Grabit en gaat een andere client gebruiken zoals SABnzbd of NZBGet, die de te downloaden bestanden repareren en uitpakken tot een bruikbaar bestand
- Je blijft Grabit gebruiken waarna je de gedownloade onbekende bestanden handmatig moet bewerken om het uiteindelijke normale bestand te verkrijgen. Bij deze optie download je eerst alle bestanden, waarna je de downloadmap opent en met je muispijl over de bestanden gaat. Je zoekt nu het kleinste bestand (kb/mb) waar je dan handmatig .par2 achterzet. De afbeelding van het bestandje verandert hierna direct, Je moet nu dit bestandje gaan openen met MultiPar of QuickPar, die alle in de map aanwezige onbekende bestanden gaat controleren, herstellen en hernoemen. Uiteindelijk zie je in de map een aantal rar bestanden staan die je handmatig moet uitpakken met 7z of WinRar door ze allemaal in 1 keer te selecteren. Na het uitpakken krijg je het bestand wat voor jou normaal het resultaat zou moeten zijn.
Op 21-6-2022 om 21:08 zei Bollenpeller:Iemand al iets gedownload van deze site?
Ik krijg alleen maar een map met rare bestanden waar ik niets mee kan.
Werk met Grabit hier.
Beste @Bollenpeller,
Na het lezen van alle reacties op jouw vraag kan je concluderen dat je 2 opties hebt om jouw probleem op te lossen;
- Je stopt met Grabit en gaat een andere client gebruiken zoals SABnzbd of NZBGet, die de te downloaden bestanden repareren en uitpakken tot een bruikbaar bestand
- Je blijft Grabit gebruiken waarna je de gedownloade onbekende bestanden handmatig moet bewerken om het uiteindelijke normale bestand te verkrijgen. Bij deze optie download je eerst alle bestanden, waarna je de downloadmap opent en met je muispijl over de bestanden gaat. Je zoekt nu het kleinste bestand (kb/mb) waar je dan handmatig .par2 achterzet. De afbeelding van het bestandje verandert hierna direct, Je moet nu dit bestandje gaan openen met MultiPar of QuickPar, die alle in de map aanwezige onbekende bestanden gaat controleren, herstellen en hernoemen. Uiteindelijk zie je in de map een aantal rar bestanden staan die je handmatig moet uitpakken met 7z of WinRar door ze allemaal in 1 keer te selecteren. Na het uitpakken krijg je het bestand wat voor jou normaal het resultaat zou moeten zijn.
Citaat van Bollenpeller op 23 juni 2022, 09:36Bedankt Skeletor (en andere) voor de duidelijk uitleg en probleemoplosser.
Ik ga er mee aan de slag.
Bedankt Skeletor (en andere) voor de duidelijk uitleg en probleemoplosser.
Ik ga er mee aan de slag.
Citaat van Vleesje op 4 augustus 2022, 12:40Ik ben mijn wachtwoord kwijt op drunkenslug. Nu kan je via wachtwoord vergeten nieuwe aanvragen. Echter na een keer of 10 komt de terugkoppeling nooit in je mailbox. Ook niet in junkmail.
Iemand een idee hoe drunkenslug te benaderen?
Ik ben mijn wachtwoord kwijt op drunkenslug. Nu kan je via wachtwoord vergeten nieuwe aanvragen. Echter na een keer of 10 komt de terugkoppeling nooit in je mailbox. Ook niet in junkmail.
Citaat van rdz83 op 16 augustus 2022, 20:23Op 4-8-2022 om 14:40 zei Vleesje:Ik ben mijn wachtwoord kwijt op drunkenslug. Nu kan je via wachtwoord vergeten nieuwe aanvragen. Echter na een keer of 10 komt de terugkoppeling nooit in je mailbox. Ook niet in junkmail.
Hoi, ik vond dit email adres in mijn mailbox: admin@drunkenslug.com
Op 4-8-2022 om 14:40 zei Vleesje:Ik ben mijn wachtwoord kwijt op drunkenslug. Nu kan je via wachtwoord vergeten nieuwe aanvragen. Echter na een keer of 10 komt de terugkoppeling nooit in je mailbox. Ook niet in junkmail.
Hoi, ik vond dit email adres in mijn mailbox: admin@drunkenslug.com
Citaat van Demo op 14 september 2022, 08:47Net ook geregistreerd. Niet veel anders dan NZBGeek, zover ik zie. Enige verschil is dat je bij NZBGeek af en toe een lifetime pass voorbij ziet komen, waarna je geen kosten meer hebt en je helemaal suf kunt downloaden.
Net ook geregistreerd. Niet veel anders dan NZBGeek, zover ik zie. Enige verschil is dat je bij NZBGeek af en toe een lifetime pass voorbij ziet komen, waarna je geen kosten meer hebt en je helemaal suf kunt downloaden.