wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

DreamPlace.biz offline

VorigePage 3 of 4Volgende

Je bent geweldig dank! Loop nu buiten.... :angel:

geen lekker weer, maar inderdaad sinterklaas komt zo ;)

Je moet geen nieuws plaatsen hahaha. Die verwijder ik even :D

In dit board https://www.duken.nl/forums/forum/11-downloaden-via-torrents-popcorn-time/

Eventueel mag je natuurlijk ook een algemeen nieuws bericht erover schrijven :)

42 minuten geleden zei Duken:

In dit board https://www.duken.nl/forums/forum/11-downloaden-via-torrents-popcorn-time/

Eventueel mag je natuurlijk ook een algemeen nieuws bericht erover schrijven :)

inmiddels heb ik alle topics geschreven met ene leuk tekstje eronder ;)

2 uur geleden zei bartje28:

Al deze websites zijn van een iemand, ene Mario. Wie een WHOIS doet kan al zijn gegevens achterhalen, van straatnaam tot telefoonnummer.
Het is beter om Brein zelf uit te nodigen voor de koffie, dat scheelt een hoop gedoe als ze enkele weken later een advocaat inschakelen.

33 minuten geleden zei Meh Meh:

Al deze websites zijn van een iemand, ene Mario. Wie een WHOIS doet kan al zijn gegevens achterhalen, van straatnaam tot telefoonnummer.
Het is beter om Brein zelf uit te nodigen voor de koffie, dat scheelt een hoop gedoe als ze enkele weken later een advocaat inschakelen.

wat is een WHOIS :$ sorry misschien domme vraag :P

Een WHOIS toont de beschikbare gegevens van de eigenaar van een website.
Voer hier de domeinnaam in en dan verschijnen alle gegevens.
Wie een torrent of usenet forum heeft, moet altijd deze gegevens op anoniem zetten.
Door dat niet te doen, worden Brein en Co uitgenodigd, ze kunnen direct zien wie de eigenaar is.
En, die eigenaar krijgt dan een prachtige brief of een opwindend bezoekje van Tim en zijn vriendjes.

ben je nou zo dom meh meh nee toch

denk je nou dat een site al jaren online is dat die whois correct is

had je wel hoger in geschat je kan er toch alles neer zetten

en anders hadden ze vast niet zo lang  volghouden

en nu moet je de echter reden nog weten wie is gepakt en waarom gaat de site ofline  ja kan zoveel scheeuwen als je wil maar als je echt verhaal niet weet

heeft weinig zin want eigenaar is niet gepakt was een beheerder heel verschil

@dream mehmeh bedoeld het niet kwaad en volgens mij is hij niet aan het schreeuwen. Maar ik wist ook niet dat je alles kon neerzetten bij whois. 

Laten we het gezellig houden op de eerste avond dat de kids hun schoentje mogen zetten. (En alle dagen daarna ;) )

VorigePage 3 of 4Volgende