Downloaden via Cyberlockers, Warez Boards en File Hosting Sites
Citaat van reneetje1969 op 25 juli 2016, 22:15Ja, dat klopt inderdaad Cezary. Sommige posters verlangen dat je eerst connectie maakt met hun blog/channel. Kan je rustig doen. Heb ik ook al diverse keren gedaan en nooit negatieve dingen ervaren. Nadat je je hebt "connect" worden de downloadlinks wel zichtbaar en kan je via de normale manier downloaden.
Ja, dat klopt inderdaad Cezary. Sommige posters verlangen dat je eerst connectie maakt met hun blog/channel. Kan je rustig doen. Heb ik ook al diverse keren gedaan en nooit negatieve dingen ervaren. Nadat je je hebt "connect" worden de downloadlinks wel zichtbaar en kan je via de normale manier downloaden.
Citaat van cezary op 26 juli 2016, 09:25Bijna alle titels die mij interesseerden op Soft Archive zijn niet niet meer beschikbaar als ik op de links naar file hosting sites (rapidshare en zo) klik. En bij sommigen wordt je eerst doorgelinkt naar een frauduleuze site (donnaplay.com) waar je eerst je credit card gegevens moet opgeven. Volgens mij zijn het in beide gevallen gewoon neppe titels. Helaas.
Bijna alle titels die mij interesseerden op Soft Archive zijn niet niet meer beschikbaar als ik op de links naar file hosting sites (rapidshare en zo) klik. En bij sommigen wordt je eerst doorgelinkt naar een frauduleuze site (donnaplay.com) waar je eerst je credit card gegevens moet opgeven. Volgens mij zijn het in beide gevallen gewoon neppe titels. Helaas.
Citaat van reneetje1969 op 26 juli 2016, 22:39Ligt eraan hoe oud de posts zijn. Vaak zijn de bestanden na een paar weken alweer verdwenen van de servers. Dit komt deels door het type abonnement dat de poster heeft bij zo'n file host en deels door de DMCA takedowns. Zijn het recente posts die je wil downloaden of zijn deze al wat ouder? Ik kom bijna dagelijks op deze site en ben zelf nog geen fake titels tegengekomen.
Ligt eraan hoe oud de posts zijn. Vaak zijn de bestanden na een paar weken alweer verdwenen van de servers. Dit komt deels door het type abonnement dat de poster heeft bij zo'n file host en deels door de DMCA takedowns. Zijn het recente posts die je wil downloaden of zijn deze al wat ouder? Ik kom bijna dagelijks op deze site en ben zelf nog geen fake titels tegengekomen.
Citaat van cezary op 28 juli 2016, 07:09Je hebt gelijk Renee, die post zijn een jaar or langer oud en als ik kijk naar meer recente post van die blog dan zijn ze gewoon in orde. Ik ga die uploader emailen om te vragen of hij die titels weer kan uploaden.
En waarschijnlijk wordt ik doorverwezen naar donnaplay.com omdat de titels er gewoon niet meer zijn. Zie: http://www.yourfilezone.com/signup?sf=search&ref=4973621&q=Learning.Act%3A.An.Acceptance.and.Commitment.Therapy.Skills-Training.Manual.DVD
Dus alles klopt gewoon. Deze site is de beste die ik tot nu toe heb gezien. Nogmaals bedankt Renee.
Je hebt gelijk Renee, die post zijn een jaar or langer oud en als ik kijk naar meer recente post van die blog dan zijn ze gewoon in orde. Ik ga die uploader emailen om te vragen of hij die titels weer kan uploaden.
En waarschijnlijk wordt ik doorverwezen naar donnaplay.com omdat de titels er gewoon niet meer zijn. Zie: http://www.yourfilezone.com/signup?sf=search&ref=4973621&q=Learning.Act%3A.An.Acceptance.and.Commitment.Therapy.Skills-Training.Manual.DVD
Dus alles klopt gewoon. Deze site is de beste die ik tot nu toe heb gezien. Nogmaals bedankt Renee.
Citaat van reneetje1969 op 28 juli 2016, 23:12Graag gedaan hoor Cezary.
Graag gedaan hoor Cezary.