vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

downloaden of streamen

VorigePage 2 of 3Volgende

Ja dit is een andere als ipvanish. In de handleiding refereren we naar PIA als vpn provider. Ze bieden dezelfde dienst aan maar ik ben bekend met PIA en een ander weer met ipvanish. 

9 uur geleden zei Duken:

Uitleg en gebruik van vpn met een handleiding vind je ook hier.

Deze vpn provider heb ik zelf ook en werkt erg snel.

een 40 dollar valt goed mee voor een gans jaar

Jep dat is drie eur per maand.  :goed: Die heb ik zelf ook. Drie euro.... en ik deel het account ook nog met een maatje. ;) Maar hij is zelfs actief op mijn telefoon bij openbare hotspots en op mijn werkt ook handig.... ;)

Dus werkt op android via een app ?

Kunnen we dus gebruiken met andere leden van u het gezin.

Maar je kan er zeker van zijn je provider niks maar kan zien van je?

Ja hoor, je kan met 5 apparaten tegelijk online en voor Android is er een app in de playstore. Werkt top :)

Ja Ipvanish kan 5 verbindingen tergelijkertijd runnen en PIA 3. Voor android kun je ook een OpenVPN app downloaden en deze gebruiken.

Een VPN werkt in principe zo dat al jou internet verkeer versleuteld word gestuurd naar de VPN server en die stuurt ontsleuteld het en stuurt het door naar het eindadres. Zelfde geld voor inkomend verkeer. Je provider kan dus niet zien wat je doet op internet en ziet alleen dat je het naar de VPN server stuurt.

Hohoho, PIA kan er ook 5 tegelijk ;)

14 minuten geleden zei Duken:

Hohoho, PIA kan er ook 5 tegelijk ;)

Ah nice ik heb momenteel CyberGhost VPN en die heet maar 1 verbinding :(

1 verbinding? Dat is inderdaad wat weinig. Ik heb vaak een verbinding automatisch actief op mijn servert met gebruik van qBittorrent via SOCKS5 en daarnaast dus bijvoorbeeld mijn telefoon of gewone PC. 

Maar ik denk eigenlijk wel dat vrijwel de meeste leden hier prima met 1 verbinding uit de voeten kunnen ;)

VorigePage 2 of 3Volgende