do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

downloaden of streamen

Page 1 of 3Volgende

op een site waarvan ik de naam niet noemen zal omdat ik niet weet of dit mag, kan u in plaats van downloaden nu ook streamen, u kon het ook casten naar u tv. Er word daar it geschreven dit een veiliger manier is, kostprijs kan is afhankelijk u kiest, hd ,sd of allebei. ik ben het een maand aan testen, is zeer makkelijk en op elk toestel waar een browser op zit werkt het. mijn angst is eigenlijk als je een abo neemt voor 1 jaar en de site word gesloten ben je u centen kwijt. ze schrijven wel ze goed ingedekt zijn, maar mijn vraag is nu hoe staan jullie hier tegen over en wat is jullie voorkeur?

Ongeacht welke site het betreft zou ik sowieso streamen via een VPN verbinding. Dat is wel zo veilig. Sites die auteursrechtelijk beschermd materiaal aanbieden, of om te downloaden of via streams, zijn natuurlijk fout bezig en de kans is daarom altijd aanwezig dat ze offline gehaald worden. Ik zou daarom ook nooit een abonnement voor een heel jaar afsluiten.

ervaring heb ik nog niet met VPN verbindingen en nog minder met de kostprijs. 

bedankt voor de info , beste natuurlijk is maandelijks betalen, kost iets meer maar word de site offline gehaald ben je niet al u centen kwijt.

Die extra kosten voor het maandelijks betalen zou ik maar voor lief nemen als ik jou was. Want je weet maar nooit. Brein is erg actief momenteel. Een VPN verbinding maskeert je ware ip adres waardoor je je anoniem op het net begeeft. Je heb gratis VPN aanbieders maar verwacht dan geen stabiele verbindingen of hoge snelheden. Beter is om een abonnement bij een VPN aanbieder te nemen. Een goed aanbieder is Ipvanish waar je naar gelang de abonnementsduur zo'n 7 euro per maand kwijt bent. VPN werkt vrij eenvoudig. Je downloadt een programmaatje van de VPN aanbieder (een zogenaamde VPN cliënt) die je installeert op je PC, Mac, of Android tablet. In dit programma voer je je account gegevens in en vervolgens loopt jouw internetverbinding via een anonieme VPN server.

is Brein ook actief in landen buiten Nederland?

Voor zover mij bekend richten ze zich voornamelijk op Nederland maar ongetwijfeld zullen ze contacten hebben met buitenlandse anti-piracy organisaties.

Uitleg en gebruik van vpn met een handleiding vind je ook hier.

Deze vpn provider heb ik zelf ook en werkt erg snel.

PIA is inderdaad een beetje de standaard keuze voor VPN's. Ze houden er geen logs op na, zijn eigenlijk de goedkoopste en hebben een hoop functies.

Wel vraag ik me af welke streaming dienst je gebruikt. Stuur anders een PM als je bang bent dat het niet mag.

Maarja een VPN verbinding is eigenlijk altijd wel aan te raden, tenzij het een private tracker is, omdat het gewoon extra veiligheid bied naast de extra anoniemitijd :)

ik wil niet de site in problemen komt, en weet niet of Brein dit meeleest? 

6 uur geleden zei Duken:

Uitleg en gebruik van vpn met een handleiding vind je ook hier.

Deze vpn provider heb ik zelf ook en werkt erg snel.

dankt u voor de tip, maar is deze dan nog een andere dan  Ipvanish  ?

Page 1 of 3Volgende