Disney plus video's rippen en downloaden vanaf de website
Citaat van Klosjaar op 26 maart 2021, 13:48Misschien best bij vermelden dat deze programma's geen echte web-dls doen maar in feite screenrecorden dit kan je gemakkelijk spotten Om een recorder te herkennen controleer je de CPU GPU geheugen en netwerkgebruik
Als de CPU en of de GPU geheugengebruik hoog is maar de schijf en netwerkgebruik laag is is het een encoder en geen downloader
Misschien best bij vermelden dat deze programma's geen echte web-dls doen maar in feite screenrecorden dit kan je gemakkelijk spotten Om een recorder te herkennen controleer je de CPU GPU geheugen en netwerkgebruik
Als de CPU en of de GPU geheugengebruik hoog is maar de schijf en netwerkgebruik laag is is het een encoder en geen downloader
Citaat van guguuihuifhidhfihellboy op 26 maart 2021, 15:08ok gaan we deze week eens bekijken
ok gaan we deze week eens bekijken
Citaat van Demo op 20 juni 2021, 06:5226 minuten geleden zei chriswatson:Ik kan dit nu ook niet. Vroeger keek ik weinig films via USB maar na de nieuwe update van Disney plus wordt het een probleem voor mij. Ik heb het zo vaak geprobeerd maar het lukte niet.
Misschien zit er in die update wel weer iets verwerkt die het (illegaal) downloaden moeilijker moet maken, maar je zou dan even wat andere opties kunnen proberen. Er zijn nog wel een aantal manieren waar wat informatie over is, maar wat ik kan vinden is Engelstalig en staat onder deze link. Je kan die pagina ook even laden in de Microsoft Edge Browser onder de vertaal optie zodat het meeste even wat makkelijker wegleest.
26 minuten geleden zei chriswatson:Ik kan dit nu ook niet. Vroeger keek ik weinig films via USB maar na de nieuwe update van Disney plus wordt het een probleem voor mij. Ik heb het zo vaak geprobeerd maar het lukte niet.
Misschien zit er in die update wel weer iets verwerkt die het (illegaal) downloaden moeilijker moet maken, maar je zou dan even wat andere opties kunnen proberen. Er zijn nog wel een aantal manieren waar wat informatie over is, maar wat ik kan vinden is Engelstalig en staat onder deze link. Je kan die pagina ook even laden in de Microsoft Edge Browser onder de vertaal optie zodat het meeste even wat makkelijker wegleest.
Citaat van mikky1511 op 16 augustus 2021, 15:44Op 24-3-2021 om 11:49 zei Duken:freegrap app werkt maar even en geeft dan network blocked
voor zowel netflix als disney plusgraag een beter programma dat t zelfde werkt?
iemand een idee??want screenrecorden met bijvoorbeeld icecream screenrecorder duurt veel te lang en gaat maar per 1 aflevering
flixgrab
deed dit per seizoen
flixgrab werkt niet
kigo werkt nietantstream werkt nietiemand een WEL werkende app die ook werkt met disneyplus
(en gratis is)
Op 24-3-2021 om 11:49 zei Duken:freegrap app werkt maar even en geeft dan network blocked
voor zowel netflix als disney plusgraag een beter programma dat t zelfde werkt?
iemand een idee??want screenrecorden met bijvoorbeeld icecream screenrecorder duurt veel te lang en gaat maar per 1 aflevering
flixgrab
deed dit per seizoen
flixgrab werkt niet
kigo werkt niet
(en gratis is)
Citaat van Demo op 16 augustus 2021, 16:2738 minuten geleden zei mikky1511:iemand een WEL werkende app die ook werkt met disneyplus
(en gratis is)Ook dit is een steeds terugkerende vraag en als je google even gebruikt is er op het internet ook best veel te vinden zoals Y2Mate Downloader als je een Pro versie van een goed software programma ziet staan kan je altijd op Torrent en/of NZB Community 's kijken of die versie gedownload kan worden met een serial.
38 minuten geleden zei mikky1511:iemand een WEL werkende app die ook werkt met disneyplus
(en gratis is)
Ook dit is een steeds terugkerende vraag en als je google even gebruikt is er op het internet ook best veel te vinden zoals Y2Mate Downloader als je een Pro versie van een goed software programma ziet staan kan je altijd op Torrent en/of NZB Community 's kijken of die versie gedownload kan worden met een serial.
Citaat van Demo op 17 augustus 2021, 07:5216 uur geleden zei mikky1511:flixgrab werkt niet
kigo werkt nietantstream werkt nietiemand een WEL werkende app die ook werkt met disneyplus
(en gratis is)De eerder door mij genoemde optie om y2Mate te gebruiken is waarschijnlijk de beste, maar ook dan zal je een betaalde (Pro) versie moeten hebben, en die ben ik nog niet als Illegale versie tegen gekomen. Er zijn best nog wel meer Video Downloaders waar je waarschijnlijk ook Disney+ mee kan downloaden, maar dan moet je zelf even zoeken en dan kijken of er een Illegale Pro versie van beschikbaar is. Je kan ook nog even het artikel bekijken onder deze link.
16 uur geleden zei mikky1511:flixgrab werkt niet
(en gratis is)
De eerder door mij genoemde optie om y2Mate te gebruiken is waarschijnlijk de beste, maar ook dan zal je een betaalde (Pro) versie moeten hebben, en die ben ik nog niet als Illegale versie tegen gekomen. Er zijn best nog wel meer Video Downloaders waar je waarschijnlijk ook Disney+ mee kan downloaden, maar dan moet je zelf even zoeken en dan kijken of er een Illegale Pro versie van beschikbaar is. Je kan ook nog even het artikel bekijken onder deze link.
Citaat van Jez op 23 september 2021, 21:19Vrijwel alle series van Disney+ zijn al door een van de vele WEB-DL groepen geript en ik zou zelf aanraden die gewoon te downloaden. Mocht je echter toch echt zelf iets direct van Disney+ willen downloaden dan is Anystream van RedFox eigenlijk de enige publieke tool die ertoe instaat is om de video 1:1 te krijgen in plaats van deze te reencoden. Let op dit is een betaald programma dat echter wel over een trial versie beschikt.
Ik zie net dat DVDFab ook een tool hiervoor aanbied namelijk StreamFab, ik heb hier echter zelf geen ervaring mee.
Vrijwel alle series van Disney+ zijn al door een van de vele WEB-DL groepen geript en ik zou zelf aanraden die gewoon te downloaden. Mocht je echter toch echt zelf iets direct van Disney+ willen downloaden dan is Anystream van RedFox eigenlijk de enige publieke tool die ertoe instaat is om de video 1:1 te krijgen in plaats van deze te reencoden. Let op dit is een betaald programma dat echter wel over een trial versie beschikt.
Ik zie net dat DVDFab ook een tool hiervoor aanbied namelijk StreamFab, ik heb hier echter zelf geen ervaring mee.
Citaat van Duken op 23 september 2021, 21:233 minuten geleden zei Jez:Serieus handig! Die tool kon ik nog niet, bedankt voor de info en het antwoord!
3 minuten geleden zei Jez:
Serieus handig! Die tool kon ik nog niet, bedankt voor de info en het antwoord!