do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Disney plus video's rippen en downloaden vanaf de website

Page 1 of 2Volgende

Ik heb een abonnement op disney plus maar wil de films kunnen downloaden. Op mijn televisie boven heb ik geen internet bereik maar ik kijk daar films op via een usbstick. De films of series van disney+ wil ik downloaden of kopiëren en dan op de usb stick zetten. Het liefste ook met ondertitels. 

Weet iemand een makkelijk programma waarmee je disney plus kan rippen?

Dat kan dacht ik met Fixgrab (https://freegrabapp.com/product/flixgrab/).Die is er ook voor disney

https://freegrabapp.com/product/free-disney-plus-download/

animation-disney.gif

Ik zie alleen wel dat er een licentie aan hangt, de kosten kan ik niet vinden. Maar proberen kan altijd :) Er staat wel free... maar of dat echt zo is.

Als toevoeging zag ik deze review op trustpilot:

Ondanks de lage downloadsnelheid was die snel binnen. De hogere snelheid, kan pas na het verkrijgen van een "Free Key". Deze is te verkrijgen via hun site FreeGrabApp.com.
Dan is ook de beeldkwaliteit, geluidskwaliteit en ondertiteling, welke je wilt, te selecteren. Vooralsnog werkt de app naar behoren en ben er zeer tevreden over.
Kortom een goede App zodat je je serie of film nog kunt downloaden en bekijken voordat ie is verwijderd uit Netflix.
Om de Free Key te verkrijgen is het enige wat je hoeft de doen een review te schrijven op een review site, waaronder deze dus. Deze zijn te vinden op hun site voor het aanvragen de Free Key.

klinkt te mooi om waar te zien 😛

Ik ga het straks proberen. Pop Tv GIF by Schitt's Creek

mooi dan weet ik dat ook weer hebben julie iets voor netflix

misschien kan je hier eens kijken hoe het werkt.

misschien ook eens eronder lezen ;)

12 minuten geleden zei pcworld:

mooi dan weet ik dat ook weer hebben julie iets voor netflix

In dit geval kan ik je waarschijnlijk wel blij maken, want je kan FlixGrab ook gebruiken voor het rippen van Netflix. Daar is in wat andere topics ook al over gesproken en bevestigd door een gebruiker van deze software.

mooi en bedankt

1 uur geleden zei pcworld:

mooi en bedankt

Er staat overigens een mooi Nieuwsartikel hier op de site, eerder geplaatst door @William die over dit onderwerp gaat.

wat een goede hulp. dit gaat zeker te weten goed komen! morgen ga ik de software testen en installeren, kan ik boven wanda vision gaan kijken. 

Het is gelukt hoor, rippen van de disney films en series werkt. dank jullie wel

Page 1 of 2Volgende