do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Crypto- Alles over Bitcoins / Sparen / Kopen / Minen / Cryptocoins en Altcoins

VorigePage 12 of 26Volgende

BTC nu boven de 2800! En ik wou nog wel voor 50 euro instappen als deze rond de 2k was. Maar dat lijkt nu niet meer te gebeuren. Die crypto's knallen de lucht in. Ik wacht nog steeds braaf tot ze zakken.... :ermm: 

Ook de Gulden komt steeds naar voren in het nieuws: https://www.businessinsider.nl/digitale-gulden-record-dollar-bitcoin-cryptomunt/ 

Ik heb voor 200,- aan Guldens gekocht, die ik een paar jaar laat staan, ook als ik alles in elkaar zie storten. 
In de BTC zou ik niet meer investeren, al denk ik dat de huidige koers niets is vergeken met wat het over enkele jaren zal zijn.
Wie weet is 1 BTC dan $20.000,- waard.

Jongens, cloud mining is ook interessant via MineCloud.io
Je begint met GRATIS 10 GHS en kan kiezen tussen USD minen of BTC.

Er zit een slider op de pagina, zet die naar wens naar een ratio van 100% USD 0% BTC <---> 100% BTC 0% USD.
Zo kun je dus kiezen tussen een beetje van het een en een beetje van het ander.
Als je wilt registeren, graag onder mij: https://minecloud.io/?in=LoudRex .

Of niet; https://minecloud.io/

Succes! :D

Dat wil ik ook proberen peacefreak. Ik zal je als reff nemen.

Maar ik leg geld in, maag daarmee minen en dat verdien je weer terug? Klinkt te mooi om waar te zijn :angel:

Als je geld inlegt, kun je daar inderdaad GHS mee aanschaffen.
Uitbetaling geschiedt vanaf 0,005 BTC.

Is best veel, maar het is gratis (voor degenen die geen eigen vermogen inleggen :P ).

14 uur geleden zei Duken:

Dat wil ik ook proberen peacefreak. Ik zal je als reff nemen.

Maar ik leg geld in, maag daarmee minen en dat verdien je weer terug? Klinkt te mooi om waar te zijn :angel:

Dat is wat ik al enkele weken denk, ik heb erg veel gelezen over het onderwerp.
Ik denk dat het interessant kan zijn maar dan moet je een kapitaal inleggen.
Als men van 1 euro 2 zou kunnen maken, zou iedereen erop zitten.

Het heeft natuurlijk te maken met de huidige koers van de munt die je gaat minen en hoe makkelijk het is om de munt te minen. Ik zag sommige cloudminers die niet rendabel waren voor de bitcoin omdat de minekosten hoger waren dan wat je per jaar terug krijgt aan bitcoin. Ethereum is dan bijvoorbeeld makkelijker te minen dan Bitcoin en zou wel rendabel kunnen zijn.

Gisteren voor een 10tje aan gulden gekocht, puur omdat ik het toch eens wil proberen. Wie weet stijgt die munt binnenkort ook wel ineens.

Klopt, het is lucratiever om een altcoin, zoals Ethereum te minen dan bitcoins. Iedereen zit er al op.
Het is de kunst om een laag staande altcoin te vinden, die zwaar te gaan minen en hopen dat deze enorm stijgt.

Nou ik ben weer een beetje uit bitcoin.... Nu wel een account bij btcdirect zodat ik bitcoins kan kopen als ze omvallen. Maar nu wacht ik nog met instappen. Zelfs als het om 50 EU gaat :)

Ethereum is nu een behoorlijke hype. Maar hypes komen en gaan, mensen kopen massaal door de hype.
Als de coin binnenkort een beetje zakt, gaat iedereen weer verkopen en zakt Ethereum misschien helemaal weg.
Of misschien ook niet. Je weet het nooit met dit soort zaken... Ik zie het meer als gokken dan investeren.

VorigePage 12 of 26Volgende