Coupon en kortingcodes voor Usenet providers
Citaat van William op 25 december 2020, 07:47UsnetExpress gratis unlimited account t/m 1 Januari 2021.
Via onderstaande link kun je t/m 1 Januari 2021 gratis gebruik maken van UsnetExpress.
Zodra deze actie is verlopen krijg je een mail met een aanbod.
https://members.usenetexpress.com/signup/holiday-promo
UsenetAgency 35% korting t/m 1 januari 2021.
UsnetExpress gratis unlimited account t/m 1 Januari 2021.
Via onderstaande link kun je t/m 1 Januari 2021 gratis gebruik maken van UsnetExpress.
Zodra deze actie is verlopen krijg je een mail met een aanbod.
https://members.usenetexpress.com/signup/holiday-promo
UsenetAgency 35% korting t/m 1 januari 2021.
Citaat van William op 26 december 2020, 06:18MaximumUsenet - A NEW (old) reseller has come to life! Enkel block accounts, geen unlimited abonnementen.
Dit bericht kom ik zojuist tegen op Reddit. De website is eigendom van de eigenaar van Newsgroupdirect, Newsdemon etc..
MaximumUsenet is een Omicron reseller. Ben benieuwd naar de toekomstige deals.
MaximumUsenet - A NEW (old) reseller has come to life! Enkel block accounts, geen unlimited abonnementen.
Dit bericht kom ik zojuist tegen op Reddit. De website is eigendom van de eigenaar van Newsgroupdirect, Newsdemon etc..
MaximumUsenet is een Omicron reseller. Ben benieuwd naar de toekomstige deals.
Citaat van xipher op 30 december 2020, 08:57Website: XSNews.nl
Couponcode: 2021
Korting: 35% op alles
Geldig tot en met: 04 januari 2021
Website: Easyusenet.nl
Couponcode: HAPPY21
Korting: 40% op alles
Website: XSNews.nl
Couponcode: 2021
Korting: 35% op alles
Website: Easyusenet.nl
Couponcode: HAPPY21
Korting: 40% op alles
Citaat van William op 2 januari 2021, 10:36UsenetExpress: Eerste maand voor $1, daarna $23,99 ( ± €19,75) per jaar zolang het abonnement loopt.
UsenetExpress: Eerste maand voor $1, daarna $23,99 ( ± €19,75) per jaar zolang het abonnement loopt.
Citaat van Meh Meh op 2 januari 2021, 11:07Ik zoek een goedkope block account. 100 tot 300 GB voor 10 a 20 euro, niet voor een maand maar voor een jaar. Ik download zo weinig dat ik genoeg heb aan een block account.
Ik zoek een goedkope block account. 100 tot 300 GB voor 10 a 20 euro, niet voor een maand maar voor een jaar. Ik download zo weinig dat ik genoeg heb aan een block account.
Citaat van William op 2 januari 2021, 11:40Dan is een block account inderdaad meer dan genoeg. Al kom je voor dat soort bedragen ook block accounts van 6TB tegen. Moet het perse per jaar zijn?
Ik zou eerder voor een block gaan waarbij je eenmalig bedrag X betaald. Block op? Dan koop je opnieuw.
Ze zijn ook onbeperkt houdbaar. Even snel gekeken: 500GB ook goed? thecubenet 500GB voor eenmalig $10. Vipernews 500GB voor eenmalig 14 euro. Usenetexpress 500GB eenmalig $5 (aanbieding die nog actief lijkt) normaal $20
Dan is een block account inderdaad meer dan genoeg. Al kom je voor dat soort bedragen ook block accounts van 6TB tegen. Moet het perse per jaar zijn?
Ik zou eerder voor een block gaan waarbij je eenmalig bedrag X betaald. Block op? Dan koop je opnieuw.
Ze zijn ook onbeperkt houdbaar. Even snel gekeken: 500GB ook goed? thecubenet 500GB voor eenmalig $10. Vipernews 500GB voor eenmalig 14 euro. Usenetexpress 500GB eenmalig $5 (aanbieding die nog actief lijkt) normaal $20
Citaat van William op 17 januari 2021, 17:38I-Telligent:
12 maanden voor de prijs van 8 maanden. Gebruik hiervoor code 'happy2021'
Geldig t/m 28 februari 2021.
Hier volgen de stappen om gebruik te maken van deze actie:
- Stap 1. u gaat naar naar onze pre-paid pagina via deze link: https://www.i-telligent.nl/prepaid
- Stap 2. u vult uw gegevens in op de pagina
- Stap 3. voer de volgende actiecode in: happy2021
- Stap 4. u selecteert onderaan in het drop down menu bij “product” uw gewenste bandbreedte (Standard 50Mbit, Luxe 250Mbit of Deluxe Unlimited)
- Stap 5. u selecteert in het volgende drop down menu 12 maanden
- Stap 6. klik op BESTEL (In de email die u automatisch ontvangt, wordt het juiste bedrag aangegeven dat u dient over te maken.)
I-Telligent:
12 maanden voor de prijs van 8 maanden. Gebruik hiervoor code 'happy2021'
Geldig t/m 28 februari 2021.
Hier volgen de stappen om gebruik te maken van deze actie:
- Stap 1. u gaat naar naar onze pre-paid pagina via deze link: https://www.i-telligent.nl/prepaid
- Stap 2. u vult uw gegevens in op de pagina
- Stap 3. voer de volgende actiecode in: happy2021
- Stap 4. u selecteert onderaan in het drop down menu bij “product” uw gewenste bandbreedte (Standard 50Mbit, Luxe 250Mbit of Deluxe Unlimited)
- Stap 5. u selecteert in het volgende drop down menu 12 maanden
- Stap 6. klik op BESTEL (In de email die u automatisch ontvangt, wordt het juiste bedrag aangegeven dat u dient over te maken.)
Citaat van William op 19 januari 2021, 06:49Aantal deals van Newsgroupdirect.
Onderstaande deal kreeg ik per mail, en staat niet direct op de website van Newsgroupdirect.
- $35 per jaar Unlimited. Wordt ieder jaar voor hetzelfde bedrag verlengd.
Onderstaande deals staan wel op de website van Newsgroupdirect.
- $4.95 per maand Unlimited. Wordt iedere maand voor hetzelfde bedrag verlengd.
- $39.96 per jaar Unlimited. Wordt ieder jaar voor hetzelfde bedrag verlengd.
- $12 2TB block. Verloopt niet.
Aantal deals van Newsgroupdirect.
Onderstaande deal kreeg ik per mail, en staat niet direct op de website van Newsgroupdirect.
- $35 per jaar Unlimited. Wordt ieder jaar voor hetzelfde bedrag verlengd.
Onderstaande deals staan wel op de website van Newsgroupdirect.
- $4.95 per maand Unlimited. Wordt iedere maand voor hetzelfde bedrag verlengd.
- $39.96 per jaar Unlimited. Wordt ieder jaar voor hetzelfde bedrag verlengd.
- $12 2TB block. Verloopt niet.
Citaat van Duken op 8 februari 2021, 12:10Website: Extremeusenet.nl
Couponcode: SNEEUWPRET
Korting: 20%
Geldig tot en met: Er worden flinke sneeuwbuien verwacht in Nederland en ijskoude dagen. Blijf lekker warm binnen en profiteer van onze winterse kortingsactie! Je krijgt namelijk 20% korting op alle pakketten
Website: Extremeusenet.nl
Couponcode: SNEEUWPRET
Korting: 20%
Geldig tot en met: Er worden flinke sneeuwbuien verwacht in Nederland en ijskoude dagen. Blijf lekker warm binnen en profiteer van onze winterse kortingsactie! Je krijgt namelijk 20% korting op alle pakketten