do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Coupon en kortingcodes voor Usenet providers

VorigePage 21 of 29Volgende

2TB en 6TB block bij Newsgroupdirect voor $13 en $39. Ik weet niet hoelang deze deals beschikbaar blijven.

Website: Newsgroupdirect (2TB) Newsgroupdirect  (6TB)

Week 2 NewsDemon deals: 

Waarom de Newsgroupdirect price-matched deals (Newsdemon) op dit moment niet meer op de pagina 'Usenet Deals' staan, weet ik niet. Maar door het plainid in de url aan te passen zijn ze nog wel beschikbaar:

De $3 per maand deal van Newsdemon, kom ik helaas niet tegen bij Newsgroupdirect.

Andere deals

Week 3 Newsdemon deals:

Bovenstaande deals zijn ook weer te vinden bij Newsgroupdirect:

Mooie deals zitten er weer bij :)

Zeker. En je kan altijd even mailen als je je huidige abonnement wilt laten aanpassen naar een van bovenstaande deals.

Zelf denk ik eraan omdat te gaan doen. Nu heb ik Newsdemon voor 22 euro per jaar Unlimited zolang me abonnement loopt.

De deal van $15 voor 24 maanden met een limiet van 500GB per maand spreekt me wel aan.

Zeker als ik kijk dat ik de afgelopen maanden lang niet aan 500GB per maand zat. Mocht dat een keer wel gebeuren, dan heb ik me back-up servers altijd nog.

Voor die $15 krijg je in totaal dus 12TB (500GB/maand * 24). Afgerond betaal je dan 14 euro voor 2 jaar.

Website: Bulknews.eu
Couponcode: lib20
Korting: 6TB block van 140 voor 15 euro.
Geldig tot en met: 6 mei 2020

Voor bovenstaande deal even een price match aangevraagd bij Newsgroupdirect. :) 

Inmiddels een reactie ontvangen van Newsgroupdirect. Voor bovenstaande Bulknews deal kunnen ze helaas geen price match doorvoeren.

Iets in mij zegt dat dit komt door de huidige $15 3TB block deal (price match Newsdemon). Als ze nu ook bovenstaande Bulknews deal doorvoeren, dan heb je voor hetzelfde geld een 6TB block en neemt niemand zo'n 3TB block voor $15.

Bedankt voor de bijdrage. Maar 14 euro voor twee jaar is natuurlijk ook wel een erg mooie prijs :)

Blijkt dat er een limiet op deze deal zat. 

Bericht 4 Mei op reddit:

The 500GB for $15 plan is nearing the limit in terms of how many we can subscribe. It will likely end sometime today. We will continue to provide that price at NGD all week.

Hoewel de website van Newsdemon inderdaad aangeeft dat de deal is uitverkocht, werkt bovenstaande link op dit moment nog wel.

Week 4 Newsdemon deals. Tevens ook de laatste week.

Bovenstaande deals zijn ook weer te vinden bij Newsgroupdirect:

Oh, 6TB block bij Newsgroupdirect (eigen backbone + aanvulling Usenet Express ) voor $15. Die pak ik opnieuw even mee. Je kun block accounts volgens mij niet stapelen bij Newsgroupdirect en Newsdemon, dus dat wordt even mailen.

VorigePage 21 of 29Volgende