Coupon en kortingcodes voor Usenet providers
Citaat van William op 13 februari 2020, 07:32Ik heb ook maar van bovenstaande deal gebruik gemaakt. Mocht er een betere deal komen in de toekomst, even mailen en ze passen het aan.
Ondanks dat ze onder highwinds vallen, moet ik zeggen dat het aantal takedowns tot nu toe reuze meevalt. Al ligt het er natuurlijk ook aan welke indexers je gebruikt.
Ik heb ook maar van bovenstaande deal gebruik gemaakt. Mocht er een betere deal komen in de toekomst, even mailen en ze passen het aan.
Ondanks dat ze onder highwinds vallen, moet ik zeggen dat het aantal takedowns tot nu toe reuze meevalt. Al ligt het er natuurlijk ook aan welke indexers je gebruikt.
Citaat van Misterkilobyte op 13 februari 2020, 08:0226 minuten geleden zei Monkie:Ik heb ook maar van bovenstaande deal gebruik gemaakt. Mocht er een betere deal komen in de toekomst, even mailen en ze passen het aan.
Wat bedoel je met highwinds vallen, heb zelf dingen gedownd wel 4 jaar terug en komen compleet binnen hoor, ben jaren bij supernews maar die laat veel stekken liggen al ga je bv 1 jaar terug geeft ie al aan article not found on this server, ook gaat de snelheid van supernews naar beneden als het al een jaar op de server staat.
Dus deze doet et prima wat ik gewent ben
26 minuten geleden zei Monkie:Ik heb ook maar van bovenstaande deal gebruik gemaakt. Mocht er een betere deal komen in de toekomst, even mailen en ze passen het aan.
Wat bedoel je met highwinds vallen, heb zelf dingen gedownd wel 4 jaar terug en komen compleet binnen hoor, ben jaren bij supernews maar die laat veel stekken liggen al ga je bv 1 jaar terug geeft ie al aan article not found on this server, ook gaat de snelheid van supernews naar beneden als het al een jaar op de server staat.
Dus deze doet et prima wat ik gewent ben
Citaat van William op 13 februari 2020, 08:45Newsdemon is een highwinds reseller. Over het algemeen staat highwinds erom bekend iets snel oflline te halen. Al dacht ik dat Newsdemon ook eigen servers heeft en dus niet volledig afhankelijk is van highwind-servers.
Dat highwinds snel iets offline kan halen, wil uiteraard niet zeggen dat jij en ik daar ook last van moeten hebben. Hier werkt Newsdemon ook prima en krijg ik oude posts zonder problemen en op volle snelheid binnen.
Newsdemon is een highwinds reseller. Over het algemeen staat highwinds erom bekend iets snel oflline te halen. Al dacht ik dat Newsdemon ook eigen servers heeft en dus niet volledig afhankelijk is van highwind-servers.
Dat highwinds snel iets offline kan halen, wil uiteraard niet zeggen dat jij en ik daar ook last van moeten hebben. Hier werkt Newsdemon ook prima en krijg ik oude posts zonder problemen en op volle snelheid binnen.
Citaat van Duken op 18 februari 2020, 08:49Website: Extremeusenet.nl
Couponcode: DENNIS2020
Korting: 20%
Geldig tot en met: Ik verwacht een maandje of 2
Website: Extremeusenet.nl
Couponcode: DENNIS2020
Korting: 20%
Geldig tot en met: Ik verwacht een maandje of 2
Citaat van IfElse op 22 februari 2020, 12:25Op 12-2-2020 om 08:46 zei Monkie:Gevonden na wat neuzen op Pepper. Klik op onderstaande link en kies voor 'multi-month' vervolgies kies je voor het unlimited12 maanden pakket en vul je onderstaande code in.
Website: Newsdeamon
Couponcode: reddit50
Korting: 50%
Geldig tot en met: Volgens info lifetime voor €22,48 per jaar (omgerekend €1,87 per maand ).Deze had ik net nodig! Top!!!
![]()
Op 12-2-2020 om 08:46 zei Monkie:Gevonden na wat neuzen op Pepper. Klik op onderstaande link en kies voor 'multi-month' vervolgies kies je voor het unlimited12 maanden pakket en vul je onderstaande code in.
Website: Newsdeamon
Couponcode: reddit50
Korting: 50%
Geldig tot en met: Volgens info lifetime voor €22,48 per jaar (omgerekend €1,87 per maand ).
Deze had ik net nodig! Top!!!
Citaat van Misterkilobyte op 22 februari 2020, 17:325 uur geleden zei Sempiternal:Deze had ik net nodig! Top!!!
![]()
Ja heb ik ook genomen voor maandje, en heb posten aangevraagd maar werkt nog niet 440 posting not allowed, hoe moet je dat doen, dat is dan weer waardeloos dus
5 uur geleden zei Sempiternal:Deze had ik net nodig! Top!!!
![]()
Ja heb ik ook genomen voor maandje, en heb posten aangevraagd maar werkt nog niet 440 posting not allowed, hoe moet je dat doen, dat is dan weer waardeloos dus
Citaat van William op 22 februari 2020, 18:2145 minuten geleden zei Misterkilobyte:Ja heb ik ook genomen voor maandje, en heb posten aangevraagd maar werkt nog niet 440 posting not allowed, hoe moet je dat doen, dat is dan weer waardeloos dus
In de 'Terms and Conditions' staat dat het 24 tot 48 uur kan duren voordat het wordt geactiveerd.
45 minuten geleden zei Misterkilobyte:Ja heb ik ook genomen voor maandje, en heb posten aangevraagd maar werkt nog niet 440 posting not allowed, hoe moet je dat doen, dat is dan weer waardeloos dus
In de 'Terms and Conditions' staat dat het 24 tot 48 uur kan duren voordat het wordt geactiveerd.
Citaat van Misterkilobyte op 22 februari 2020, 18:23Zojuist zei Monkie:In de 'Terms and Conditions' staat dat het 24 tot 48 uur kan duren voordat het wordt geactiveerd.
Ja heb hun een berichtje gestuurd en nu is het klaar hoor, dus opgelost, ze zijn niet duur vindt ik
Zojuist zei Monkie:In de 'Terms and Conditions' staat dat het 24 tot 48 uur kan duren voordat het wordt geactiveerd.
Ja heb hun een berichtje gestuurd en nu is het klaar hoor, dus opgelost, ze zijn niet duur vindt ik
Citaat van William op 22 februari 2020, 18:341 minuut geleden zei Misterkilobyte:Ja heb hun een berichtje gestuurd en nu is het klaar hoor, dus opgelost, ze zijn niet duur vindt ik
Helemaal top!. Je kunt nog steeds gebruik maken van bovenstaande deal. Die werkt nog steeds. Dan betaal je omgerekend 1.87 per maand.
Newsdemon bevalt mij ook prima. Afgelopen week bijgehouden welke payserver er wat gedownload heeft. Heb er 3. Main server is Newsdemon en 2 blockaccounts als back-up server ingesteld. Tot nu toe hebben de back-upservers het rustig, omdat Newsdemon alles zonder problemen heeft binnengehaald.
1 minuut geleden zei Misterkilobyte:Ja heb hun een berichtje gestuurd en nu is het klaar hoor, dus opgelost, ze zijn niet duur vindt ik
Helemaal top!. Je kunt nog steeds gebruik maken van bovenstaande deal. Die werkt nog steeds. Dan betaal je omgerekend 1.87 per maand.
Newsdemon bevalt mij ook prima. Afgelopen week bijgehouden welke payserver er wat gedownload heeft. Heb er 3. Main server is Newsdemon en 2 blockaccounts als back-up server ingesteld. Tot nu toe hebben de back-upservers het rustig, omdat Newsdemon alles zonder problemen heeft binnengehaald.
Citaat van vuurvogel76 op 22 februari 2020, 19:21vipernews pakken goedkoop en hebben een eigen usenetplatform
vipernews pakken goedkoop en hebben een eigen usenetplatform