Coupon en kortingcodes voor Usenet providers
Citaat van Demo op 27 april 2019, 06:41Schijnt een Koningsdag hype te zijn dat de Usenet Providers mailtjes sturen met aanbiedingen. Ik kreeg van Eweka ook een aanbieding, maar die zijn dus persoon gebonden.
Schijnt een Koningsdag hype te zijn dat de Usenet Providers mailtjes sturen met aanbiedingen. Ik kreeg van Eweka ook een aanbieding, maar die zijn dus persoon gebonden.
Citaat van Duken op 27 april 2019, 07:581 uur geleden zei Drifter:Schijnt een Koningsdag hype te zijn dat de Usenet Providers mailtjes sturen met aanbiedingen. Ik kreeg van Eweka ook een aanbieding, maar die zijn dus persoon gebonden.
Of het komt door het weer
iedereen blijft binnen door de regen.
Gaan we allemaal downloaden uit naam van de Nederlandse VOC piraterij.
Maar inderdaad veel aanbiedingen deze dagen.
1 uur geleden zei Drifter:Schijnt een Koningsdag hype te zijn dat de Usenet Providers mailtjes sturen met aanbiedingen. Ik kreeg van Eweka ook een aanbieding, maar die zijn dus persoon gebonden.
Of het komt door het weer iedereen blijft binnen door de regen.
Gaan we allemaal downloaden uit naam van de Nederlandse VOC piraterij.
Maar inderdaad veel aanbiedingen deze dagen.
Citaat van Duken op 13 augustus 2019, 05:00Ik had er weer 1 in de mailbox:
Website: Extremeusenet.nl
Couponcode: SUMMERTIME
Korting: 25%
Geldig tot en met: einde zomerVanaf vandaag hebben we bij ExtremeUsenet 1500 dagen retentie. Om dit te vieren kun je jouw abonnement nu verlengen of aanvragen met 25% korting.
1500 dagen...? Die content van zoveel jaar geleden krijg je vaak niet meer wegens dmca toch?
Ik had er weer 1 in de mailbox:
Couponcode: SUMMERTIME
Korting: 25%
Geldig tot en met: einde zomer
Vanaf vandaag hebben we bij ExtremeUsenet 1500 dagen retentie. Om dit te vieren kun je jouw abonnement nu verlengen of aanvragen met 25% korting.
1500 dagen...? Die content van zoveel jaar geleden krijg je vaak niet meer wegens dmca toch?
Citaat van William op 13 augustus 2019, 08:15Ook weer eentje gevonden, die al meerdere keren is verlengd, zie ik.
Website: Bulknews.eu
Couponcode: sun19
Korting: 6TB block van 140 voor 36 euro.
Geldig tot en met: -*Monkie twijfelt, logt in en ziet dat hij nog ruim 7.5TB op de teller heeft staan. Mooi bedrag voor 6TB, al waren ze volgens mij wel eens goedkoper.
Ook weer eentje gevonden, die al meerdere keren is verlengd, zie ik.
Geldig tot en met: -
*Monkie twijfelt, logt in en ziet dat hij nog ruim 7.5TB op de teller heeft staan. Mooi bedrag voor 6TB, al waren ze volgens mij wel eens goedkoper.
Citaat van Duken op 13 augustus 2019, 20:546 TB.... Jeetje.... Daar doe je echt heel lang mee. Kan je zo snel gerekend 250 films mee binnen harken.
6 TB.... Jeetje.... Daar doe je echt heel lang mee. Kan je zo snel gerekend 250 films mee binnen harken.
Citaat van Duken op 7 oktober 2019, 07:50Website: Extremeusenet.nl
Couponcode: 7B29E01B78
Korting: 20%
Geldig tot en met: Ik verwacht een maandje of 3?i.v.m. ExtremeUsenet alweer 12,5
Couponcode: 7B29E01B78
Korting: 20%
Geldig tot en met: Ik verwacht een maandje of 3?
i.v.m. ExtremeUsenet alweer 12,5
Citaat van joopie17 op 20 oktober 2019, 08:16Op 13-8-2019 om 10:15 zei Monkie:Ook weer eentje gevonden, die al meerdere keren is verlengd, zie ik.
Geldig tot en met: -*Monkie twijfelt, logt in en ziet dat hij nog ruim 7.5TB op de teller heeft staan. Mooi bedrag voor 6TB, al waren ze volgens mij wel eens goedkoper.
Is de snelheid ongelimiteerd?
Op 13-8-2019 om 10:15 zei Monkie:Ook weer eentje gevonden, die al meerdere keren is verlengd, zie ik.
Is de snelheid ongelimiteerd?
Citaat van William op 20 oktober 2019, 09:1149 minuten geleden zei joopie17:Is de snelheid ongelimiteerd?
Ja, de snelheid bij block accounts is ongelimiteerd.
49 minuten geleden zei joopie17:Is de snelheid ongelimiteerd?
Ja, de snelheid bij block accounts is ongelimiteerd.
Citaat van Duken op 24 november 2019, 14:31Website: Extremeusenet.nl
Couponcode: BF2019
Korting: 25% !!!!
Geldig tot en met: Ik verwacht een maandje of 2
Couponcode: BF2019
Korting: 25% !!!!
Geldig tot en met: Ik verwacht een maandje of 2
Citaat van William op 28 november 2019, 12:47Black Friday:
Couponcode: bfcm19
Korting: 6TB block van 140 voor 15 euro.
Geldig tot en met: - 1 december 2019Dat is wel erg goedkoop moet ik zeggen. Daar profiteer ik even van.
Black Friday:
Couponcode: bfcm19
Korting: 6TB block van 140 voor 15 euro.
Geldig tot en met: - 1 december 2019
Dat is wel erg goedkoop moet ik zeggen. Daar profiteer ik even van.