do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Coupon en kortingcodes voor Usenet providers

VorigePage 13 of 29Volgende

Website: Extremeusenet.nl
Couponcode: TAXFREE18
Korting: 21%
Geldig tot en met: xx 2018

:proost:

Website: Extremeusenet.nl
CouponcodeHEATWAVE30
Korting: 30% !
Geldig tot en met: Eind zomer 2018

:proost: :sweat:

Website: Bulknews.eu

Een mooie aanbieding van Bulknews. Een block account van 2500GB voor €17. Geen kortingscode nodig. Geldig tot 10 november 2018.

Bulknews is een reseller van XSNews (heb ik normaal), dus ik heb eens zo'n block account genomen. Voor die €17 is het wel eens te proberen. Zeker omdat ik merk dat ik een stuk minder vaak download.

Website: Easyusenet.nl
Couponcode: 18SAVE
Korting: 20% op alle 6 maandenpakketten.
Geldig tot en met: 26  oktober 2018

Goede shares, dank monkie. :roos:

Trouwens, ik kwam er van het weekend achter dat ik al een een block account had bij Bulknews van 1000GB. Nu heb ik nog zo'n 3300GB over. Kijken hoelang ik ermee zal doen. :)

3300gb over?! Daar kan je de aankomende 4 jaar nog mee vullen ;) zit er een houdbaarheid datum op? Als het eind dit jaar verloopt mag je nog flink aan de bak 😛

1 uur geleden zei Duken:

3300gb over?! Daar kan je de aankomende 4 jaar nog mee vullen ;) zit er een houdbaarheid datum op? Als het eind dit jaar verloopt mag je nog flink aan de bak 😛

Ja, dat is nog aardig wat. Nee, er zit geen houdbaarheidsdatum op een block account. :)

Website: XSNews.nl
Couponcode: SPOOK
Korting: 40% op doorlopende abonnementen.
Geldig tot en met: 1 november 2018

Korting wordt eenmalig verstrekt bij een doorlopend abonnement. Het abonnement zal automatisch worden verlengd tegen de reguliere prijs.

Website: Extremeusenet
Couponcode: SCREAM30
Korting: 30% op doorlopende abonnementen. 

VorigePage 13 of 29Volgende