wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

coronavirus - Hoe zit dat in jouw leven?

VorigePage 3 of 11Volgende

Wiet inslaan..... Serieus 🤭 daar kom je natuurlijk de aankomende drie weken lastig aan. 

Maar nu de scholen dicht, wat verwachten we als volgende stap? Grenzen sluiten? Het gaat bijzonder snel....

Ze zeggen dat er nog meer maatregelen zullen volgen. We zullen het zien inderdaad.

Sorry, ik kan er niets aan doen. Maar toen ik bovenstaande las over dat 'wiet hamsteren', zat dit muziekje gelijk weer in me kop.

Coffee Lol GIF by MOODMAN

Bedankt voor de lach :) heerlijk nummer weer in me hoofd. 

Ik verwacht begin deze week trouwens ook wel een belletje van me tandarts. Dat de ingeplande afspraak niet doorgaat.

14 uur geleden zei Monkie:

Ik verwacht begin deze week trouwens ook wel een belletje van me tandarts. Dat de ingeplande afspraak niet doorgaat.

Ik heb hem al gehad. Onze mondhygiënist  heeft de afspraken tot 6 april geannuleerd.

20 minuten geleden zei William:

Ik heb hem al gehad. Onze mondhygiënist  heeft de afspraken tot 6 april geannuleerd.

Hier ook. Zowel telefonisch als per mail. Alle reguliere behandelingen zijn t/m 6 april geannuleerd.

Moet morgen een  ooginjectie halen  in Rotterdam, vandaag op de site gekeken, maar toch geprobeerd hun te bellen. Zag mijn beltegoed slinken, en ga morgen onder begeleiding met de auto inplaats van met het openbare vervoer.(normaal met het OV eerst naar Den Haag en daarna op de  Metro richting Rotterdam) val onder de doelgroep oudere. puf puf

spacer.png

Wees misschien ook maar blij dat je met de auto gaat. Het OV rijdt vanaf vandaag ook minder vaak (zomerdienst).

Sterkte voor morgen. :)

Nu ook belgie op slot. Ik verwacht ook nog wel dat NL op slot gaat binnen een weekje. Wat jullie?

Hadden ze al veel eerder moeten doen, zeker na het onverantwoordelijk gedrag van de jongere generatie die maar lekker bleven feesten de avond voor dat de drank en restaurants in het weekend moesten sluiten.

Daaraan zie je het gedrag van deze jongeren  “ikke en de rest kan stikken”

Normaal mag je uw medemens niets toewensen maar ik hoop dat deze jongeren eens goed ziek worden dat ze creperen van de pijn, dan zullen ze in de toekomst wel eens twee keer nadenken, voor zover ze niet onder invloed van drank zijn.

VorigePage 3 of 11Volgende