do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: AlgemeenChatbox
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Chatbox

VorigePage 2 of 2
Zojuist zei Meh Meh:

Daarvoor hebben we clubs.

Zit die mogelijkheid daarin dan?

Ja, men kan lid worden van een club en andere leden wel of niet toelaten.
Maar die clubs worden ook gecontroleerd op NZB en torrent links, we willen dergelijke links niet op dit forum.

54 minuten geleden zei DiePinda:

Een chatbox waar je met iemand of een groep een gesprek op uitnodiging kan voeren over een bepaald onderwerp is misschien een idee.

Ik heb in mijn Torrentsite jaren ook veelvuldig te maken gehad met een aan de site gekoppelde Chatroom, maar uiteindelijk zaten er meer mIRC gebruikers in dan leden die direct via de site binnen kwamen.

Je kan dat niet reguleren en voorkomen dat er iets voorvalt waardoor Duken.nl gedupeerd zou worden en wellicht zelfs zou moeten verdwijnen.

Ik heb in mijn 1e reactie al gezegd dat dit soort feestmutsjes niet gekoppeld horen te zijn aan een Informatie site.

Als er leden zijn die graag met elkaar kleppen, kunnen ze ook Skypen. 😉

2 uur geleden zei Meh Meh:

Ja, en dat gaat soms al niet eens goed.

inderdaad en dat gaat soms niet eens goed , dan moeten we nog als politie optreden :P

Goed gesprek heren,

Een chatbox hebben we in het verleden geprobeerd. Dit gaf veel problemen met het modereren van berichten of juist met inactiviteit. Het was het een of het ander, of leden waren juist aan het trollen of er gebeurde niks. We hebben cafe de download voor lekkere gesprekken. Eventueel kan je ook wat mehmeh aangeeft een Club aanmaken. 

https://www.duken.nl/forums/topic/35526-wat-zijn-clubs-op-dukennl/

3 uur geleden zei Meh Meh:

Als mensen dergelijke links in de chatbox gooien, is @Duken degene met de gebakken peren.

Daarnaast houd ik niet van peren, wel van appels ;)

Oké, moet wel wennen aan dit forum qua indeling enzo maar leer het vanzelf.

Heb nog niet alles ondekt of bezocht/gezien maar heb de tijd.

Geen chat, jullie hebben er in ieder geval erover nagedacht.

VorigePage 2 of 2