Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
Citaat van Pctje op 3 november 2009, 13:38Mijn pa wil graag de nederlandse versie van windows 7 ultimate..
Maar bij ultimate worden 35 talen bijgeleverd als ik het goed heb???
Dus als ik de engelse neem kan ik em dan ook gewoon in nederlands kiezen?
Groetjes
Mijn pa wil graag de nederlandse versie van windows 7 ultimate..
Groetjes
Citaat van Heisenberg op 3 november 2009, 14:49Mijn pa wil graag de nederlandse versie van windows 7 ultimate..
Groetjes
Niet altijd, kan ook zijn dat het alleen de Engelse versie en moet je gewoon een Nederlands taalpakket downloaden, dat is zo gebeurd.
@Bartjuhh:
Ik denk gewoon voor particulieren doeleinden
Mijn pa wil graag de nederlandse versie van windows 7 ultimate..
Groetjes
Niet altijd, kan ook zijn dat het alleen de Engelse versie en moet je gewoon een Nederlands taalpakket downloaden, dat is zo gebeurd.
@Bartjuhh:
Ik denk gewoon voor particulieren doeleinden
Citaat van William op 3 november 2009, 16:30Ja, en mocht dat niet lukken dan kun je de Nederlandse taal nog altijd downloaden. Werkt bij mij perfect.
Ja, en mocht dat niet lukken dan kun je de Nederlandse taal nog altijd downloaden. Werkt bij mij perfect.
Citaat van stefjuh op 3 november 2009, 21:30cancan heb jij de 64 bit versie ? ik heb nu 32 bit en nu heb is maar 3,25 gb ram :S en het taalpakket downloaden gaat heel gemakkelijk.
gr stefjuh
cancan heb jij de 64 bit versie ? ik heb nu 32 bit en nu heb is maar 3,25 gb ram :S en het taalpakket downloaden gaat heel gemakkelijk.
gr stefjuh
Citaat van Tom op 3 november 2009, 21:46Waarom zou je bedrijfsmatig wel de lul zijn en particulier niet dan? Dat maakt allemaal niet uit.
Waarom zou je bedrijfsmatig wel de lul zijn en particulier niet dan? Dat maakt allemaal niet uit.
Citaat van stefjuh op 4 november 2009, 07:01Ik heb een goede download voor windows 7 ultimate 64-bits het is een nzb www.binsearch.net zoekterm: nl-win7-32-64-bit
Het is met ingebakken serial en je kunt gewoon updaten.
gr Stefjuh
Ik heb een goede download voor windows 7 ultimate 64-bits het is een nzb http://www.binsearch.net zoekterm: nl-win7-32-64-bit
Het is met ingebakken serial en je kunt gewoon updaten.
gr Stefjuh