do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7

VorigePage 44 of 67Volgende

Kan iemand voor mij een goeie torrent vinden van windows vista ultimate 64 bit.

Demonoid ligt er op dit moment uit en dat is de site waar ik altijd torrents mee zocht, dus kan nu niet echt meer iets vinden.

Ik weet dat er geen links van torrents geplaatst mogen worden, maar als degene die iets goeds gevonden heeft, de site noemt en wat hij/zij ingetypt heeft, dan mag dat volgens mij wel.

Heb je nog geen zin om met Windows 7 te werken? Bij mij werkt die op het moment super! Windows 7 Ultimate RTM, te vinden op nzbindex.nl (NZB dus, geen torrent) met de zoektermen "windows 7 ultimate x64 NL" of "windows 7 ultimate x86 32 bit". De 64 bits versie is 3.22GB groot en de 32 bits 2.55GB.

Ik heb zonet geprobeerd met die nieuwsgroepen te werken, maar het is mij allemaal veel te onduidelijk maar ik zal nog een poging doen, x64 is 64 bit???

3,32 gb bedoel je volgens mij

jep! en x86 is 32bits

3,32 gb bedoel je volgens mij

Jep, typootje. :)

Oké mooizo ik hoop dat dat dan in 1 keer goed gaat, want is de eerste keer dat ik met nieuwsgroepen download. Op 20 min geleden na dan.

Post Merge: september 21, 2009, 20:11:49 pm

Oké ik heb hem binnen, maar hij geeft precies de zelfde foutmelding als 20 minuten geleden bij een ander bestand, ik heb een map met 1 rar bestand. Als ik op het rar bestand klik komt er de volgende foutmelding: locatie van bestand, daaronder: archief heeft onbekend formaat of is beschadigd

Moet ik weer het zelfde doen als zonet, met dat quickpar ofzoiets. Zonet is het niet gelukt en snapte ik niet zoveel van het programma.

één RAR bestand is sowieso niet goed. Welke nieuwsserver gebruik je? Want waarschijnlijk haal je het bestand helemaal niet binnen. Normaal moet je aan de 40 à 50 RAR bestanden zitten.

ik heb de nieuwsserver just4today gebruikt met het programma alt.binz

kun je misschien de website + bestandsnaam geven waar je het vandaan hebt gedownload?? Waarschijnlijk is de nzb te oud voor jouw retentie.

Ik heb de nzb van tom gebruikt: " nzbindex.nl "    , typ in: " windows 7 ultimate x64 NL"

VorigePage 44 of 67Volgende