do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7

VorigePage 32 of 67Volgende

Ik zie niet gaan voor Windows XP 64 bits want die nogal afgeraffeld. Je kan beter blijven bij Windows Vista Ultimate 64 bits.

ik heb 32 bits vista ultimate

ik heb 32 bits vista ultimate

Dan benut je niet de volledige 4GB werkgeheugen. Dat is best zonde. Nu benut je iets meer dan 3GB. Het is denk ik beter om over te stappen naar Windows Vista Ultimate 64 bits, dan naar Windows XP Professional 32/64 bits.

dus overstappen naar vista ultimate 64 bit? en als hij dan nog sloom is naar XP?

dus overstappen naar vista ultimate 64 bit? en als hij dan nog sloom is naar XP?

Lijkt me niet dat het met zo'n laptop sloom gaat lopen, tenzij je ontzettend veel applicaties hebt aan staan, anders gaat heus wel lukken. En als je naar XP gaat, raad ik je wel de 32 bits aan.

dus een overstap naar 64 bit?

Ja... Windows vista 64bit

iemand een goede downloadlink?  (torrents) en met een goed werkende crack of geld mijn code van mijn 32 bits?

Dat wordt denk wel een cracked versie downloaden. De key van 32 bits versie is toch ook anders dan die van 64 bits?

Als die OS van Google zelfde specs als xp nodig heeft, dan ga ik het denk wel installeren op een 2de partitie.

Geloof me je hebt niks aan Google OS, alleen google applicaties staan erop de rest is nog niet compatible gemaakt.

VorigePage 32 of 67Volgende